Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:50:17 GMT

۲۲۰۰ قطعه مرغ گوشتی غیرمجاز در درمیان توقیف شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۱۶۱۶

۲۲۰۰ قطعه مرغ گوشتی غیرمجاز در درمیان توقیف شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دامپزشکی خراسان جنوبی مهدی عارفی نیا افزود: ارزش تقریبی این محموله بیش از ۳۷۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

وی ادامه داد: علیرغم هشدارهای متعدد در زمینه جا به جایی غیر مجاز بدون اخذ مجوز دامپزشکی و مخاطرات آن، همچنان شاهد جا به جایی غیر مجاز در این صنعت هستیم.

رئیس شبکه دامپزشکی درمیان به فعالان و بهره برداران این حوزه تاکید کرد: برای صیانت از سرمایه خود و کمک به رونق تولید ضمن هماهنگی و همکاری با دامپزشکی، از هرگونه حمل و نقل بدون اخذ مجوز بهداشتی دامپزشکی جدا خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۲۱۵ * ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دامپزشکی مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: ماموران گشت‌های دریایی پایگاه حفاظت منابع آبزیان شهرستان قشم و بندرعباس در این عملیات ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف، ۱۱ تخته ترال و ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز به همراه ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط کشف و توقیف کردند.

سرهنگ مسعود احسانی گفت: در این زمینه ۶ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: وارد کردن هر نوع خسارت به ذخایر آبزیان به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهره برداری از منابع آبزی جمهوری اسلامی ایران ممنوع است.

بیشتر بخوانید؛ ممنوعیت‌های شیلات هرمزگان برای صید در سال ۱۴۰۳

وی گفت: تلفن ۳۳۳۳۱۴۳۴ ستاد یگان حفاظت از منابع آبزیان شیلات هرمزگان برای دریافت هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای صید، صیادی و مقابله با صید غیر مجاز به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم است.

دیگر خبرها

  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • توقیف دو فروند قایق صیادی ترال در آب‌های قشم
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان