Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه توزیع کارت ورود به آزمون کارشناسی ارشد از امروز یاسوج گفت:این آزمون روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیر ماه جاری همزمان با سراسر کشور در ۶ حوزه امتحانی در شهر‌های یاسوج، دهدشت، دوگنبدان، لیکک، چرام و لنده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاوش باقری با بیان اینکه ۲۲ هزار داوطلب زن و مرد کهگیلویه و بویراحمدی متقاضی شرکت در این آزمون شده اند گفت:۴۰ درصد داوطلبان کهگیلویه وبویراحمدی مرد و ۶۰ درصد زن هستند.

وی ادامه داد:داوطلبان رشته ریاضی هزارو ۱۲۶ نفر، تجربی ۱۳ هزارو ۳۱۲ نفر، گروه انسانی ۵ هزارو ۱۳۰ نفر، گروه هنر ۹۱۸ نفر و گروه زبان‌های خارجه هزارو ۶۴۷ نفر است.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه یاسوج اضافه کرد: داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸-۹۹ می‌توانند از دهم تا ۱۲ تیرماه به آدرس اینترنتی sanjesh.org مراجعه و کارت شرکت در آزمون خود را دریافت کنند.

باقری گفت: درب حوزه‌های امتحانی صبح‌ها از ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۷ و ۳۰ دقیقه و عصر‌ها هم از ۱۳ و ۳۰ دقیقه تا ۱۴ و ۳۰ دقیقه برای ورود داوطلبان باز می‌شود.

وی افزود: همراه داشتن تمامی وسایل الکترونیکی از جمله گوشی تلفن همراه، ساعت دیجیتال، ماشین حساب، تبلت، لب تاب و پیجر برای داوطلبان هنگام ورود به حوزه‌های امتحانی ممنوع است.

باقری به داوطلبان توصیه کرد:همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (شناسنامه، کارت ملی) مداد نرم سیاه پر رنگ، مدادتراش و پاکن کن برای داوطلبان ضروری است.

باقری ادامه داد: نتایج اولیه کنکور ۹۸ مردادماه و نتیجه نهایی آزمون نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/غ

۴۰ درصد داوطلبان کهگیلویه وبویراحمدی مرد و ۶۰ درصد زن هستند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنکور سراسری دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارت شرکت در آزمون داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد قرار دارد داوطلبان تا روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در سامانه جامع آزمون سراسری در درگاه اطلاع رسانی این سازمان برای مشاهده و پرینت کارت خود اقدام کنند.

داوطلبان باید با ورود به کارپوشه خود از طریق درج کدملی/ شناسه یکتا و رمز عبور یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند. داوطلبانی که در ۲ گروه آزمایشی شامل یک گروه آزمایشی اصلی (علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی) به همراه یکی از گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان‌های خارجی متقاضی شده‌اند دارای ۲ کارت هستند.

برای داوطلبانی که برای پذیرش در آزمون پذیرش دانشجو- معلم اعلام علاقه مندی کرده‌اند نیز در گروه آزمایشی مربوطه منحصراً یک کارت ورود به جلسه منتشر شده است. این دسته از داوطلبان باید علاوه بر پاسخگویی به دفترچه‌های سؤالات آزمون اختصاصی مربوط به گروه آزمایشی انتخابی، به دفترچه سوالات اختصاصی آزمون پذیرش دانشجو- معلم نیز پاسخ دهند.

داوطلبان باید طبق تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته خواهد شد.

در این آزمون در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آن‌ها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو ـ معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

گروه علوم تجربی با بیش از ۵۰۱ هزار داوطلب و گروه علوم ریاضی با بیش از ۱۲۸ هزار داوطلب بیشترین و کمترین تعداد داوطلبین در میان گروه‌های آزمایشی اصلی را به خود اختصاص داده‌اند.

آزمون گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، هنر و زبان‌های خارجی عصر همان روز و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • فردا، آخرین مهلت دریافت کارت کنکور
  • فعالیت واحد رفع نقص کارت داوطلبان کنکور سراسری در کیش
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • جزییات شرکت در رشته‌های خاص و آزمون عملی کنکور
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳
  • جزئیات شرکت در رشته‌های خاص و دارای آزمون عملی کنکور اعلام شد
  • سهم آقایان در نوبت اول کنکور فقط ۳۷ درصد/ انتشار کارت ورود به جلسه از فردا