Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: سخنان آمریکایی ها در مورد حمله سایبری به تاسیسات نظامی ایران را در راستای جنگ روانی بعد از سقوط پهباد ارزیابی می کنیم.

«علیرضا رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به ادعای آمریکایی ها مبنی بر حمله سایبری به تاسیسات نظامی ایران گفت: سخنان آمریکایی ها در مورد حمله سایبری را در راستای جنگ روانی بعد از سقوط پهباد ارزیابی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این سخنان بدین معناست که آمریکایی ها سناریویی برای مقابله با سقوط پهباد نداشتند و به جنگ روانی و ادعاهایی که قابل اثبات نیست، رو آوردند و البته در جمهوری اسلامی ایران نیز هیچ مختصاتی مبنی بر انجام چنین حمله ای نبوده است.

 

وی تصریح کرد: مهم این است که در نیروهای مسلح بررسی های لازم در این زمینه انجام شود و اعلام نظر شود ولی ارزیابی ما از این ادعای آمریکایی ها این است که آنها وارد فاز جدید جنگ روانی علیه ایران شده اند، منتهی این جنگ روانی با مختصات نظامی و دفاعی است.

 

رحیمی ادامه داد: ما پیش فرض هایی را برای هر نوع سناریوی آمریکا هم در حوزه نظامی و هم جنگ روانی در نظر گرفتیم، آمریکایی ها در حال حاضر سناریوی جنگ و مذاکره را مطرح می کنند که دقیقا نقطه مقابل راهبرد جمهوری اسلامی ایران است.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ادعای حمله سایبری در راستای ملتهب کردن فضا و به سمت جنگ بردن مسئله است.

 

وی در مورد سخنان ترامپ مبنی بر اعمال تحریم های شدید علیه جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: این ادعاها نیز در راستای همان جنگ روانی ارزیابی می شود./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه اوقات فراغت خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان استان بوشهر مجلس بیرجند علیرضا رحیمی حمله سایبری مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود

شهاب ادواری در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در حق مردم غزه در سخنانی اظهار داشت: تمام جهانیان به صورت واضح و آشکارا شاهد نسل کشی مسلمانان توسط رژیم جعلی اسرائیل هستند و در مقابل نیز شاهد سکوت مجامع بین‌المللی و سازمان ملل می‌باشند که این مایه شرمساری برای جامعه جهانی در قرن بیست و یکم می‌باشد.
 
این فعال رسانه ای ادامه داد: طبق آخرین آمار از شهدای غزه تا به امروز بیش از ۳۲ هزار نفر از شهروندان فلسطینی و غزه توسط نیروهای متجاوز صهیونیستی به شهادت رسیده اند ولی دریغ از یک موضع گیری درست و انسانی در مقابل این همه جنایات ضد بشری.
 
ادواری در ادامه با انتقاد از مواضع کشورهای اسلامی در قبال صهیونیست‌ها و دیگر کشورهای متجاوز، یادآور شد: تا زمانی که کشورهای اسلامی همچنان به دنبال حفظ مسند و حکومت خود هستند نباید امیدی به اصلاح وضعیت کنونی داشت بلکه باید منتظر عواقب سخت تری برای کشورهای اسلامی بود.
 
این فعال رسانه با اشاره به اینکه در کنار تجاوزات نظامی صهیونیست‌ها، رسانه‌های غربی و آمریکایی نیز در کنار اسرائیلی ها این جنگ را مدیریت می‌کنند، عنوان کرد: متاسفانه هم در حوزه نظامی و هم در حوزه رسانه هیچ عکس العملی از کشورهای اسلامی در دفاع از مردم غزه تاکنون ندیده‌ایم و بی‌شک این انفعال و بی‌تفاوتی جهان اسلام در قبال غزه می‌تواند زمینه‌ای برای گسترش آتش جنگ و درگیری در منطقه خاورمیانه و حتی دیگر بلاد اسلامی شود.
 
ادواری در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه امروز جهان غرب به ویژه آمریکایی ها و صهیونیست ها تمام قدرت خود را بر روی منزوی کردن ایران اسلامی متمرکز کرده اند، گفت: دشمنان به خوبی می‌دانند که پیش قراول نهضت آزادی و جریان مقاومت در جهان، جمهوری اسلامی می‌باشد بنابراین می‌خواهند با ایجاد حاشیه و از سوی دیگر تجاوزات به کشورهای همسایه به نوعی ایران را وارد یک جنگ نابرابر کنند که تاکنون با هوشیاری دولتمردان ایران این نقشه شیطانی آنان عملی نشده است.
 
وی ادامه داد: تا زمانی که این انقلاب و نظام وجود داشته باشد جریان مقاومت در برابر صهیونیست‌ها و دیگر متجاوزان جهان نیز تداوم خواهد داشت بنابراین باید این مهم را قبول کرد که دشمن جمهوری تمام قدرت خود را روی تضعیف اسلامی متمرکز کرده است.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجاوزات صهیونیست ها توسط رسانه های غربی و آمریکایی پشتیبانی می شود
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • خشم انگلیس از حملات سایبری چین
  • حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین
  • تحریم چین ازسوی آمریکا برای حمله سایبری به زیرساخت‌ها
  • ادعای انگلیس درباره حمله سایبری نهادهای وابسته به پکن