Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به نابودی پهپاد بی‌سرنشین آمریکا توسط سپاه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: این عمل موجب نشان دادن قدرت و اقتدار ایران به دنیا شد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

حضرت آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سنندج،با اشاره به نابودی پهپاد بی‌سرنشین آمریکا توسط سپاه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این عمل موجب نشان دادن قدرت و اقتدار ایران به دنیا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آمریکا این پهپادها را فوق سری و غیرقابل پیش‌بینی بیان کرده بود، افزود: این پهپادها سال‌هاست که در آسمان کشورهای مختلف در حال گذر است اما هیچ‌کس متوجه آن نشده و امریکا آنها را ضد موشک و غیر قابل شناسایی معرفی کرده بود در حالیکه سپاه پاسداران با سرنگونی آن تعجب جهانیان را برانگیخت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: زمانیکه مسئولان آمریکایی در نشست‌های مختلف در مورد حمله به ایران بحث و تبادل نظر کردند بارها خود وزارت جنگ امریکا اذعان کرده «اگر یک موشک پرتاب کنیم ایران تمام پایگاه‌های ما را مورد حمله قرار می‌دهد».

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس: سرنگونی پهپاد آمریکا تمامی تحلیل‌گران نظامی جهان را به حیرت وا‌داشتعضو فراکسیون نمایندگان ولایی: انهدام پهپاد آمریکایی نتیجه خوداتکایی به جوانان ایرانی بوددریادار خانزادی: ‌ساقط کردن پهپاد آمریکایی جوابی دندان شکن و قابل تکرار است

وی با بیان اینکه این عزت و قدرت کنونی را خداوند به نظام عطا کرده است، گفت: باید به جایگاهی از قدرت و اقتدار برسیم که دشمن از ما بترسد، همانند این کاری که سپاه انجام داد و تحسین دنیا را برانگیخته کرد.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به تعداد هواپیماهای متجاوز اشاره کرد و افزود: دو هواپیما وارد حریم کشور ایران شده بودند که سپاه پاسداران پهپاد بدون سرنشین را مورد هدف و ‌نشانه قرار داد اما هواپیمای دیگر چون دارای سرنشین بود، آنها را نابود نکرد چراکه سیاست ما نابودی جان انسان‌ها نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: سرنگونی پهپاد آمریکا توسط سپاه بار دیگر ثابت کرد که قادر به انجام هر کاری هستیم و توانایی مقابله با هر دشمنی را داریم.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی + فیلم

تصاویری که می بینید از پست فرماندهی پدافند هوایی سپاه در شب سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی است که قبلا در مستند چشم شیطان منتشر شده بود. این تصاویر مربوط به خرداد ۱۳۹۸ است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • لحظه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی + فیلم
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید
  • نماینده مجلس: هدف ایران جنگ گسترده نیست، نشان دادن قدرت نظامی است
  • آمریکا مدعی سرنگونی ۵ پهپاد انصارالله شد
  • حمله ایران به مواضع اسرائیل بزرگ ترین حمله موشکی و پهپادی در دنیا بود
  • عملیات سپاه پاسداران، قدرت نظامی و بازدارندگی ایران را به دنیا نشان داد
  • حمله سپاه به اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار دفاعی ایران را به دنیا نشان داد
  • استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم
  • سپاه به افسانه قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی پایان داد
  • ایران با بزرگ‌ترین حمله پهپادی دنیا به اسرائیل، اولین شب آرام را برای مردم غزه رقم زد