Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، ثریا آقایی و ثمین عابد خجسته دو ملی پوش بدمینتون کشورمان به منظور شرکت در مسابقات بین المللی بنین، ساحل عاج، غنا و نیجریه ، دوشنبه شب 3 تیر ماه تهران را به مقصد کشور بنین ترک کردند.

مسابقات بین المللی بدمینتون بنین در روزهای ششم تا نهم تیر ماه جاری در این کشور برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات بین المللی بدمینتون ساحل عاج در روزهای سیزدهم لغایت شانزدهم تیرماه جاری در شهر  آبیجان برگزار خواهد شد.

همچنین مسابقات بین المللی بدمینتون غنا در روزهای بیست هفتم تا سی ام تیرماه جاری در شهر  آکوا  برگزار می‌شود.مسابقات بین المللی بدمینتون نیجریه نیز در روزهای دوم لغایت پنجم مرداد ماه سال جاری در شهر  لاگوس برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا ثریا آقایی فدراسیون بدمینتون تیم ملی بدمینتون بانوان ثمین عابد خجسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، برگزار می‌شود و فیلم‌سازان ایرانی بایستی تا یکم مردادماه 1403، نام‌نویسی کرده و اثر خود را در سامانه بارگذاری فرمایند. این جشنواره از 27 مهرماه تا 2 آبان‌ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی در جایگاه ششم رقابت ماده ۴۰۰متر قرار گرفت
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • رئیس جمهور پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • رئیسی پایتخت سریلانکا را به مقصد تهران ترک کرد
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!