Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:35:15 GMT

برگزاری هفتمین مرحله طرح محله سلامت در قم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۱۸۱۲

برگزاری هفتمین مرحله طرح محله سلامت در قم

مقیمی از برگزاری هفتمین مرحله طرح محله سلامت در قم با هدف ارائه ‏خدمات اجتماعی دستگاه‌های مختلف به مردم محله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «ابوالقاسم مقیمی» امروز( دوشنبه 3تیرماه) در نشست شورای هماهنگی ‏هفتمین مرحله از طرح محله سلامتی قم، گفت: این طرح با هدف ارائه ‏خدمات اجتماعی دستگاه‌های مختلف در نزدیک‌ترین محل زندگی شهروندان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون تاکنون 6 مرحله از این طرح اجرا شده است افزود: اولین مرحله از این طرح  در منطقه نیروگاه در سال 96 برگزار شد و دومین مرحله نیز ‏ در مسجد فاطمه الزهرا (س) منطقه پردیسان برگزار شد.‏

 

وی ادامه داد: مراحل سوم و چهارم نیز در سال 97 به ترتیب در محله نوبهار و در بوستان شهید هاشمی برگزار شد و مرحله پنجم نیز با همکاری دستگاه‌های استان و اداره کل امور اجتماعی ‏استانداری قم درمنطقه شهرک قائم و مرحله ششم در منطقه امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شد.

 

مقیمی با بیان ایمکه هفتمین مرحله ‏ازاین طرح در هفته آینده به میزبانی ساکنین محله خاکفرج انجام می‌شود افزود: هفتمین مرحله از سلسله مراحل طرح محله سلامت همزمان با هفته مواد مخدر این طرح در ‏محله خاکفرج به اجرا در می‌آید.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اهداف طرح گفت: خدمات مختلفی در ‏طول یک هفته به مردم، همزمان با زمان مغرب و عشا ارائه می‌شود که بخشی از آن شامل کارگاه و ‏آموزش‌هایی متناسب با موضوعات مختلف از سوی دستگاه‌های استان است.‏

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه خطبه نماز جمعه بیرجند شیراز مجلس غنی سازی اوقات فراغت شهرداری قم مقیمی محله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان

حسین خواجه مظفری در نشست خبری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: به مناسبت هفته کار و کارگر (۵ تا ۱۱ اردیبهشت) ۲۱۰ برنامه متنوع برگزار می‌شود.

او افزود: شب گذشته ۲۳ کارگر گلستانی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران اعزام شده اند.

خواجه مظفری ادامه داد: برگزاری همایش، تجلیل از کارگران برتر، دیدار با خانواده آسیب دیده کارگر، عطر افشانی گلزار شهدا، افتتاح دفاتر کاریابی از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام است.

او افزود: ۲۹۵۹ کارگر گلستانی در سال ۱۴۰۲ بیمه بیکاری دریافت کردند که این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱،۱۵ درصد کاهش داشته است.

خواجه مظفری گفت: در حال حاضر ۳۵۲ تشکل کارگری در استان فعال هستند و این آمار نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • برگزاری پیاده روی مردمی همزمان با هفته سلامت در روستای برقبان
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری همایش محله های ارتقا دهنده سلامت
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد