Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@02:21:33 GMT

نیروی انتظامی در مبارزه با اعتیاد مصمم است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۱۸۶۷

نیروی انتظامی در مبارزه با اعتیاد مصمم است

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر مصمم بودن نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر گفت: در سال جاری ۱۲ هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است و با بیش از ۲۰ باند توزیع نیز برخورد شد.

به گزارش ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی در آئین افتتاحیه برنامه های  هفته مبارزه با مواد مخدر کنگره شصتی‌ها که با محوریت ترک و مبارزه با مواد مخدر برگزار شد ، اظهار کرد: جای توقف در بلای خانمان سوز اعتیاد نیست و این امر اهمیت پیشگیری در اعتیاد را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت امر پیشگیری در اعتیاد افزود: در امر اعتیاد برای نیروی انتظامی مهم پیشگیری است و هر مقدار در پیشگیری موفق عمل شود به همان مقدار جامعه پاک می‌ماند و باید تاکید بیشتری در این امر شود زیرا تا زمانی که نتوان تقاضا را کم کرد آمار عرضه افزایش پیدا خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان  با اشاره به مراحل بعدی در ترک اعتیاد عنوان کرد: اگر کسی به هر دلیل از گام پیشگیری عبور کرد مرحله بعدی نجات است و گام سوم مبارزه است.

وی با تاکید بر مصمم بودن نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: در سال جاری ۱۲ هزار کیلوگرم مواد مخدر به کمک نیروی انتظامی کشف و ضبط شده است و با بیش از ۲۰ باند توزیع نیز برخورد شد و بیش از ۱۲۴ نفر سوداگر مرگ نیز برخورد شده است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه یک شخص معتاد با ترک توانایی برگشت به جامعه را دارد، اظهار کرد: در گذشته گله‌ای که ترک کنندگان مواد مخدر داشتند عدم پذیرش آنها توسط جامعه بود اما امروزه این افراد بخشی از جامعه هستند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر سردار معصوم بيگي فرمانده انتظامی استان اصفهان کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد