Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@12:52:20 GMT

سعید طوسی: بررسی مجدد پرونده‌ام دروغ است

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۱۹۵۷

سعید طوسی: بررسی مجدد پرونده‌ام دروغ است

سعید طوسی، قاری مشهور، صحبت‌های محمود صادقی نماینده تهران مبنی بر بررسی مجدد پرونده خود را تکذیب کرد.

سعید طوسی، قاری مشهور که پیش از این در قوه‌ قضاییه پرونده‌ای به اتهام آزار کودکان علیه او باز شده بود، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین بررسی مجدد پرونده خود را تکذیب کرد.

او در واکنش به صحبت‌های امروز محمود صادقی، نماینده تهران، که گفته بود شنیده است رئیس قوه‌قضاییه بار دیگر دستور بررسی پرونده سعید طوسی را صادر کرده است، به اعتمادآنلاین گفت: این صحبت‌ها دروغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طوسی در ادامه گفت: به صحبت‌های این رسانه‌ها اعتماد نکنید، 99 درصد حرف‌هایشان دروغ است.

او در پاسخ به این سوال اعتمادآنلاین که آیا از قوه‌ قضاییه پیگیر موضوع شده است یا خیر، گفت: بله، این موضوع صحت ندارد.

گفتنی است محمود صادقی امروز در گفت‌‌وگو با «برنا» عنوان کرده است که شنیده رئیس قوه‌ قضاییه دستور رسیدگی مجدد به این پرونده را داده است.

صادقی تاکید کرده است: باخبر شده‌ام که دادستان اعلام کرده در این پرونده اعمال نفوذ صورت گرفته است. ایشان چون فردی سرشناس بوده نفوذ داشته و رای تجدید نظر خلاف شرع و قانون تشخیص داده شده و قرار است مجدداً بررسی شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سعید طوسی قاری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۱۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • بررسی پرونده پتروشیمی مازندران
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد