Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش «محله» هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر اعلام شد.
به گزارش آریا، از سوی شبنم قلی خانی، هادی مقدم‌دوست و داریوش یاری، اعضای هیئت انتخاب بخش فیلم‌های محله، 20 اثر برای حضور در بخش محله هفتمین جشنواره فیلم شهر انتخاب شدند.
اسامی فیلم‌های به این شرح است:
«زنان مریخی مردان ونوسی» ساخته محیا ساعدی، «کجارو میبینی؟!» ساخته نورایمان مشایخی، «پاکبان» ساخته صدیقه حاجوی، « قونقا» ساخته یعقوب جدیری تقدیسی، «لازم نیست منتظر بمانید» ساخته آرزو باغ شیخی، «آشپزی در حضور دیگران، ببخشید کودکان» ساخته علی عرفان فرهادی، «اینجا به تمام آزادی‌ام فکر می‌کنم» و «ناپیدا» ساخته محمد حسنی، «جدایی» و «من اگرجای پدرم بودم» ساخته اکبردره‌بالایی و «انتخاب» ساخته ایمان محمودی «گام‌های استوار» ساخته علی ترابی‌پور، «روزی دهنده» ساخته رسول خلیل ارجمندی، «پاکی» ساخته رسپینا پیوند، «باران باش» ساخته شاهد پیوند، «خداحافظی» و «هانیه» ساخته مهدی شاهسواری، «کربلای تو همینجاست» ساخته مسعود حق‌دوست، «همسایه سنگ و آب» ساخته محمد حاتمی و «در شهر» ساخته آرش محمدزاده از دیگر فیلم‌های انتخاب شده در این بخش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر 26 تا 31 تیرماه توسط موسسه تصویر شهر و به دبیری هاشم میرزاخانی در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آثار راه یافته مسابقه محله جشنواره فیلم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، محسن مرادی مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق برگزیده سوم هفتمین جشنواره سراسری مدرسه عشق شد.
مرادی هدیه خود را به روح بلند شهید القدس لرستانی سیدعباس صالحی روزبهانی تقدیم کرد.
مستندهنگامه‌ی باران روایتی از تلاش‌های جهادی جوانی ست که بهمراه دوستانش در تلاش است که مشکلات محله اش را رفع کند و مهمترین دغدغه او این روز‌ها سنددارکردن خانه‌های محله اش می‌باشد.
گفتنی است بیش از ۷۵هزار اثر در ۶بخش هنری با محور‌های امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی و غزه از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • معرفی آثار راه‌‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌ یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • معرفی آثار راه‌یافته به مرحله رقابتی جشنواره ملی تئاتر ایثار