Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان رشد آمار طلاق و کاهش ازدواج در کشور را نگران کننده دانست.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی فر در هفتادمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان با اشاره به ظرفیت‌های موجود استان قم برای برگزاری رویدادهای ورزش‌های همگانی گفت: با وجود ظرفیت‌های موجود می‌توان با برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی ورزشی در این استان نشاط اجتماعی تزریق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خطاب به استاندار قم که در این جلسه حضور داشت گفت: ترویج ورزش‌های همگانی در این استان برای ایجاد نشاط اجتماعی بسیار کمک کننده است. مسوولان استانی برنامه‌های ورزشی و خانوادگی را که جمع زیادی از مردم را در بر می‌گیرد را اجرا کنند.

سلطانی‌فر با بیان اینکه میزبانی رویدادهای ورزشی ملی و بین المللی در این استان یکی از مهم‌ترین نیازهای استانی است، اظهار کرد: این استان در نقطه جعرافیایی خوبی قرار دارد و از امکانات هتلینگ مناسبی برخوردار است و می‌تواند از این ظرفیت برای برگزاری مراسم‌های ورزشی اقدام کند.

وی در ادامه به برگزاری موفق لیگ جهانی والبیال در دو استان ارومیه و اردبیل اشاره کرد و افزود: این رویداد باعث تزریق نشاط اجتماعی به این دو استان و افزایش غرور ملی شده است.‌ استان قم می‌تواند از فرصت همه میلادهای ائمه برای برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و بومی-محلی کمک بگیرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير ورزش و جوانان ازدواج طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد برنامه این وزارتخانه برای افزایش رفاه اجتماعی در سال جدید اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه عدالت اجتماعی کار‌های مؤثر و مفیدی را انجام دادیم. ابتدا برای شناسایی نیازمندان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه‌ای تعریف شد، تا میزان درآمد و دهک‌های درآمدی را، نه به‌صورت پیمایشی و نمونه‌گیری بلکه به‌صورت واقعی صفر تا صد برای کل جمعیت ۸۶ میلیونی کشور مشخص کنیم.

مرتضوی بیان کرد: مشاغل و درآمد همه افراد کشور شناسایی و گروهی که زیرخط فقر هستند، مشخص شدند. یعنی ما خط فقر، فقر شدید و فقر مطلق را تعریف کردیم و اکنون با قاطعیت عرض می‌کنم که بخش قابل‌توجهی از فقر شدید کشور کاسته شده است.

وزیر کار تأکید کرد: از جنبه کمک‌هایی که کمیته امداد و سازمان بهزیستی انجام می‌دهند، در دهک‌های اول، دوم و سوم نه ما و نه کمیته امداد کسی را در صف نداریم و اعلام می‌کنم اگر کسی تصور می‌کند استحقاق تحت پوشش قرار گرفتن را دارد حتماً به کمیته امداد و سازمان بهزیستی مراجعه کند. شایان‌ذکر است منابع برای رسیدگی به این افراد به‌اندازه کافی پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات ما برای ایجاد عدالت اجتماعی، افزایش سنواتی حقوق دهک‌های پایین و مستمری‌بگیران و تهیه بستری برای ایجاد سالی یک‌میلیون فرصت شغلی است تا نرخ بیکاری کاهش پیدا کند. ما الآن در محدوده نرخ بیکاری ۷ درصدی هستیم و امیدواریم در سنوات آینده بازهم بتوانیم نرخ بیکاری را کاهش دهیم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: فراهم کردن آموزش فنی حرفه‌ای، ایجاد بستر‌های مناسب و فرایند استادشاگردی ازجمله اقدامات ما در کاهش نرخ بیکاری بوده است.

وزیر کار تصریح کرد: دولت همه تلاش خود را برای مدیریت تورم انجام می‌دهد و سال گذشته نیز بر اساس گزارش‌های مراکز رسمی، تورم رو به کاهش بود؛ امسال نیز امیدواریم این روند کاهشی ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

راحله کاویار

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • کاهش آمار طلاق در کردستان
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • وزیر تعاون: بخش قابل‌ توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است
  • وزیر کار: بخش قابل‌توجهی از «فقر شدید» کشور کاسته شده است