Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت : در پایان سیزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا که طی دو روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، تیم استان زنجان به مقام سوم دست یافت 
 محمد محمدی با بیان اینکه نابینایان و کم بینایان استان زنجان در عرصه ورزش تا به امروز به افتخارات ارزشمندی دست یافته اند، افزود: در پایان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان نابینا و کم‌بینا که با حضور ۱۹ استان و ۹۰ ورزشکار طی دو روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، تیم بانوان زنجان با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان زنجان خاطر نشان کرد: در این رقابت ها که در رده سنی بزرگسالان در تاریخ 23 خردادماه سال جاری سالجاری برگزار شد ، تیم استان زنجان با 4 ورزشکار به مربیگری مه لقا اصفهانیان و سرپرستی زهرا ضرابی به این دوره از مسابقات اعزام شدند و و تیم همدان با 27 امتیاز و فارس با 24 امتیاز به ترتیب مقام اول و دوم و تیم بزرگسالان زنجان توانستند مقام سوم را ازآن خود کنند و در رشته پرتاب نیزه نیز خانم اثمر زارع به مقام دوم دست یافت
محمدی افزود : این رقابت‌ها علاوه بر قرار گرفتن در رنکینگ جهانی، ثبت رکورد و انتخابی تیم ملی جهت حضور در رقابت‌های جهانی بود.
وی با اشاره به این که ورزشکاران نابینا و کم بینای زنجانی همواره در مسابقات  مختلف ملی و فرا ملی  افتخار آفرینی کردند اظهار نمود : ورزش و فعالیت بدنی برای حفظ سلامت جسمی و روحی این افراد و نیز حضور فعالشان در جامعه ضروریستو اختصاص بودجه مناسب و نیز و توجه معنوی به ورزشکاران معلول و جانباز نیز در امر توسعه روزافزون ورزش این قشر از جامعه موثر خواهد بود. 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان مقام سوم مدیرکل بهزیستی بانوان کم بینا مسابقات قهرمان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم

دانشجویان و مردم زنجان با حضور در گلزار شهدای این شهر جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، دانشجویان و مردم زنجان ضمن برگزاری تجمع در گلزار شهدای زنجان پیرامون حوادث اخیر در بیمارستان‌های غزه، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

 

مهدی رسولی مداح اهل بیت، در تجمع مردمی دانشجویی در گلزار شهدا شهر زنجان گفت: مراقب باشید روایت فاتحانه از غزه به روایت دیگری مبدل نشود.

وی افزود: اسرائیل شیطان صفت برای اینکه خودش را حفظ کند، تلاش می‌کند بقیه را تحقیر کند.

 

وی ادامه داد: آتش کینه از این حرمله صفتان را در خود شعله ور نگه می‌داریم تا به زودی زود در آتش قهر ما بسوزند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ فروردین
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • هلال احمر واکسیناسیون حجاج زنجانی را آغاز کرد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین