Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ارومیه گفت: ساماندهی فعالیت واحدهای برداشت شن و ماسه ضروری است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علیرضا ملامحمدی زاده در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان با حضور فرماندار ارومیه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: کوتاهی در مقابله با تخریب محیط زیست و منابع آبی و همچنین برداشت غیرمجاز شن و ماسه از بستر رودخانه ها پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر برخورد جدی با واحدهایی که مجوزهای لازم برای برداشت شن و ماسه ندارند، افزود: ساماندهی فعالیت واحدهای برداشت شن و ماسه ضروری است و دستگاه های متولی باید با قانون گریزی برخی از این واحدها مقابله کنند.

ملا محمدی زاده با اشاره به اهمیت تامین آب مورد نیاز کشاورزان، خاطرنشان کرد: در تامین ملزومات و آب مصرفی کشاورزی، اولویت باید با کشاورزان و باغدارانی باشد که مجوزهای لازم را اخذ کرده و همکاری های لازم را در حفاظت از منابع آب داشته اند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی قانون کشاورزی محیط زیست ماسه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما خراسان شمالی؛ یحیی رمضانی گفت: سم پاشی به موقع ۲۵ درصد افزایش بهره وری در تولید را به همراه خواهد داشت که در ۵۰ هزار هکتار معادل ۱۰ هزار تن محصول بیشتری به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان برداشت خواهد شد.
وی افزود: برای مبارزه با آفات و بیماری‌هایی همچون سن گندم، علف هرز، سوسک سیاه و زنگ زرد مهم‌ترین عامل سم پاشی به موقع است.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه کشاروزان هزینه لازم برای خرید سم را ندارند افزود: با تعدادی از سم فروشان قرار دادی منعقد شده تا سم لازم را دراختیار کشاورزان قرار دهند و در زمان برداشت محصول وجه خود را دریافت کنند.
رمضانی اضافه کرد: هشت گروه از کارشناسان جهاد کشاورزی از مرحله کاشت، داشت و برداشت با آموزش‌های لازم در کنار کشاورزان ۵۰ هزار هکتار از ارضی دیم و آبی بجنورد برای مبارزه با آفات و بیماری‌ها فعال هستند.
باقر پورفرماندار بجنورد در بازدید از مزارع کشاورزی گفت: برای بخش کشاورزی این شهرستان اعتباراتی حدود ۵۷ میلیارد تومان را اختصاص داده اند و همچنین به منظور مبارزه با این آفت‌ها برنامه سم پاشی را بصورت یکپارچه در نظر دارند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام کشاورزان در سامانه پهنه بندی، شرط خرید گندم
  • مبارزه به موقع با آفات تولید محصول را افزایش می‌دهد
  • خرید ۵۱ تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • ضرورت مبارزه به موقع با آفات و بیماری‌ها
  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • برداشت ۵۱ تن گندم از مزارع خوزستان
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان
  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • برداشت صد‌ها تن بادام زمینی توسط کشاورزان آمریکایی (فیلم)
  • برداشت ‌و خرید دانه کلزا توسط بخش خصوصی آغاز شد