Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، با توجه به این‌که مراسم وداع با شهدا که پنجم تیرماه از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نسبت به ارائه خدمات بیشتر به شهروندان  سرویس‌دهی در خط یک را تا ساعت ۲۴ افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مترو تهران و حومه آمادگی این را دارد که در پایان این مراسم در صورت نیاز قطارهای فوق العاده نیز اعزام کند.

کد خبر 445250

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مترو خط ۱ شهید دفاع مقدس مترو تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور با طراحی مجدد دوباره در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، محمد محمدی اظهار کرد: پس از اینکه چاه مجتمع زرانگوش شهرستان بدره به عنوان عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور به عمق ۳۰۰ متر شناسایی شد از حدود یک ماه پیش به علت فرسودگی و اتمام عمر مفید از مدار بهره‌برداری خارج شد.

وی افزود: امروز جمعه با تلاش همکاران دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل معاونت بهره برداری و توسعه آب و نیروهای بهره برداری شهرستان بدره پس از طراحی مجدد و جایگزینی تمام منصوبات قدیمی با افزایش دبی ۳۰ لیتر بر ثانیه در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام خاطرنشان کرد: با بهره برداری مجدد از این چاه، مشکل تأمین آب روستاهای «چشمه شیرین»، «دول گلاب»، " «گله دار»، «زید»، «تلخاب»، «زرانگوش» و روستای آهنگران بخش هندمینی رفع شد.

محمدی اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و از محل اعتبارات عمرانی دانست و گفت: در این مدت آب این بخش از طریق تصفیه‌خانه آب دربند و آبرسانی سیار، تأمین می‌شد.

کد خبر 746607

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • روکش آسفالت خیابان هشت بنگله مسجدسلیمان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری
  • بهره برداری از ۵ مجموعه ورزشی ویژه زنان تا پایان اردیبهشت ماه
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • بهره‌برداری از عمیق‌ترین چاه آب شرب غرب کشور