Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی پر حرف و حدیث برانکو ایوانکوویچ که باید منتظر عواقب آن هم بود (به خاطر عدم تسویه حساب با این مربی و دستیارانش) به سراغ یحیی گل‌محمدی رفت و در حالی مشخص بود او با باشگاه پدیده قرارداد دارد، یک هفته زمان برد تا به این نتیجه برسند که باید دنبال گزینه‌های دیگر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت این باشگاه و مشاورش به یکباره تصمیم گرفتند به سراغ مربیان خارجی بروند و از آنجا که در این کار تخصص کافی نداشتند از یک مدیر برنامه ایرانی کمک گرفتند تا با استفاده از نظرات او مربی خارجی را انتخاب کنند.

در چند روز اخیر شاهد رفت و آمد‌ها دلال‌های زیادی به باشگاه پرسپولیس بودیم و رقابت آنها برای آوردن مربی مدنظر خود به این باشگاه بی‌سابقه بود. در همین راستا بیش از 30 مربی خارجی به باشگاه پرسپولیس معرفی شد و با حداقل 10 نفره آنها مذاکره صورت گرفت. در نهایت عرب و مشاورش تصمیم گرفتند از بین گزینه‌های مختلف 4 و 5 سرمربی را گلچین کرده و برای آنها و ایجنت‌های‌شان دعوت‌نامه بفرستند که با هزینه باشگاه پرسپولیس سفری به استانبول داشته و رودررو صحبت کنند. همه این اتفاقات البته پیش از مشاجره عرب با مشاورش بود، مشاجره‌ای که در نهایت به جدایی مشاور از مدیرعامل و خروج او از فهرست مسافران ترکیه انجامید.

نکته جالب توجه اینکه در این میان یکی از واسطه‌ها که به جمع مشاوران پرتعداد عرب اضافه شده مربی مورد نظر خود را با قیمت گزاف در بین گزینه‌‌های نهایی قرار داد تا او هم برای مذاکراه به ترکیه دعوت شود. اینکه حالا مربیان دعوت شده و ایجنت‌های‌شان در یکی از بهترین‌ هتل‌های استانبول با هزینه باشگاه پرسپولیس مستقر شده‌اند، مسئله‌ای است که نمی‌شود به سادگی از کنار آن گذشت. جالب‌تر اینکه تیم 5 نفره از پرسپولیس برای مذاکره با چند مربی و همراه‌های‌شان عازم استانبول شده‌اند.

علاوه بر چاچیچ، کاررا و الکساندر نوری، از گابریل کالدورن سرمربی آرژانتینی هم به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس یاد و گفته شده قرار است با این مربی هم در ترکیه مذاکره شود. در واقع باشگاه پرسپولیس فهرستی از مربیان خارجی را تهیه کرده تا در ترکیه با آنها صحبت کند و باید دید در نهایت در تور استانبول چه اتفاقاتی رخ می‌دهد!

در واقع مدیریت باشگاه پرسپولیس در استخدام جانشین برانکو مسیر پرهزینه‌ای را در پیش گرفت در حالی که با همه این مربیان می‌شد به صورت تصویری تماس برقرار کرده و در نهایت با گزینه نهایی قرار ملاقات گذاشت. مهم‌تر از آن پولی که قرار بود به برانکو و دستیارانش بابت دستمزد آنها پرداخت شود که حالا قرار است هزینه جذب مربیان خارجی شود. با این شرایط باید به زودی منتظر شکایت دسته جمعی مربیان کروات از پرسپولیس به فیفا هم بود.

 

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز

امیر داودوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در تبریز استعدادهای زیادی وجود دارد که متأسفانه توجه داده نمی‌شود و برای همین می بینیم بازیکنان تراز اول فوتبال تبریز به شدت در لیگ برتر کاهش یافته است و در تیم ملی هم هیچ سهمیه‌ای نداریم. وی ابراز داشت: زمانی ۳ تیم در لیگ برتر داشتیم الان یک تیم با بازیکنان غیر بومی در لیگ برتر داریم که این برای فوتبال تبریز خوب نیست. وی گفت: البته باید بگویم بعضی بازیکنان پایه قدرنشناس بوده و خیلی زود مربیان اول خود که در پیشرفت‌های شأن نقش بسزایی داشتند فراموش می‌کنند. این مربی جوان فوتبال تبریز افزود: در فوتبال تبریز مربیان جوان را حمایت نمی‌کنند. فرصت برای کار کردن نمی‌دهند و سعی می‌شود مربیان جوان را به حاشیه ببرند. انتقاد از انحلال تیم فوتبال ماشین سازی داودوندی در مورد انحلال تیم ماشین سازی گفت: قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور الان کجاست؟ چرا تعداد باشگاه‌های تبریز کاهش یافته و شاهد مسابقات دو یا سه دهه پیش نیستیم البته جا دارد از تیم رخش بازیکنان بومی و هدایت مربی خوب علیرضا اکبرپور یاد کنم که فضایی برای حضور بازیکنان بومی در تبریز را فراهم کرده است. این مربی جوان دلال‌ها را از افت فوتبال کشور یاد کرده و گفت: به جای اینکه از دلال بازیکن بگیریم دنبال بازیکنان با استعداد در فوتبال محلات باشیم در شهر ما مربی نماها یا دلال‌هایی که می آیند بازیکن معرفی می‌کنند و یا پیشنهاد می‌دهند مثل آنها باشد و به حرف آنها گوش دهید در غیر این صورت در فضای مجازی شروع به تخریب می‌کنند. وی گفت: روزهای خوب فوتبال تبریز و آذربایجان در پیش است انشاالله با وحدت و همدلی مربیان و بازیکنان تبریز دوباره در سطح اول فوتبال کشور بازخواهد گشت. وی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از خانواده و دوستانم که در این راه همراه و پشتیبان من هستند. امیر داودوندی مربی تیم‌های امید گسترش در لیگ یک کشور بوده و با نوجوانان مهدیه به لیگ برتر کشور به لیگ برتر صعود کرده و همچنین سابقه کار در امیدهای لیگ برتر تهران با تیم داماش و اکباتان را داشته و سرمربی نوجوانان مهدیه در مسابقات استانی بوده است. کد خبر 6086838

دیگر خبرها

  • همراه داشتن چه وسایلی در فرودگاه استانبول جرم است؟
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • نشست معرفی گزینه‌های احتمالی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • تامین ارز کالای قاچاق در چهارراه استانبول/ بازار غیررسمی آرام می‌شود
  • احمدی: از نویدکیا یاد بگیرید
  • پشت پرده دیدار رهبر حماس با اردوغان در استانبول
  • زمان مهاجرت ایرانیان ساکن ترکیه فرا رسید؟/ بحران اقتصادی در راه استانبول