Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@05:51:12 GMT

هیچ مشکلی در حوزه آب شرب نباید داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۲۸۷۵

هیچ مشکلی در حوزه آب شرب نباید داشته باشیم

خراسان شمالی- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به بارندگی های اخیر و دستور استاندار خراسان شمالی برای توجه ویژه به نیازهای اساسی مردم ، در سالجاری نباید هیچ مشکلی در حوزه آب شرب روستایی و شهری داشته باشیم.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی رضا رجب زاده در جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستاها و شهرها اظهار داشت: توقع داریم در حوزه آب روستایی و شهری تدابیری اتخاذ شود تا در سالجاری هیچ مشکلی نداشته باشیم و این تدابیر باید از سوی دستگاه های اجرایی و فرمانداران اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال گذشته مشکلات عمده ای در حوزه تنش آبی در سطح روستاها تجربه کردیم به طوری که بدترین سال آبی را گذراندیم.

رجب زاده تصریح کرد: امسال به دلیل بارندگی های خوب و به رغم خسارت های ناشی از سیل ولی وضعیت سدها و سفره های آبی استان بسیار مطلوب است و مهم تر آنکه مردم به سمت اصلاح الگوی مصرف و کشاورزی رفته اند لذا باید مشکلات این حوزه به حداقل برسد.

وی در ادامه سخنان از شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی خواست تا راهکارها و برنامه های خود را به صورت مقطعی و بلند مدت با هماهنگی فرمانداران هر شهرستان ارائه دهند.

گفتنی است در این جلسه مشکلات در بحث طراحی مجتمع های آبرسانی، وجود شبکه های فرسوده و قدیمی و خطوط انتقال آب و عدم تخصیص اعتبار برای حل مشکلات حوزه تنش آبی بعنوان عمده ترین مشکلات این حوزه مطرح شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آب شرب بارندگی تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود

سیدمحمد پاکمهر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت بیمارستان مادر و کودک کلنگ‌زنی خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در روز شنبه با حضور معاون وزیر بهداشت به زمین خواهد خورد.

وی در ادامه افزود: بابت تأخیر پیش آمده در آغاز احداث این بیمارستان از آحاد مردم جامعه عذرخواهی می‌کنیم.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی محل احداث این بیمارستان را در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد عنوان کرد.

کد خبر 6087076

دیگر خبرها

  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی
  • جشنواره «نقالان سوره» بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر دست گذاشته است
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد
  • «چهره برتر خبر» سال خراسان شمالی معرفی شد
  • عملکرد بانکهای استان در حوزه مسکن روستایی خوب است و در حوزه مسکن شهری قابل قبول نیست
  • خطرات تشک نامناسب | مشکلی که هر شب خوابتان را جهنم می‌کند
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی