Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@13:01:47 GMT

مشاورفروش چه تاثیری در فروش دارد؟

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۲۹۰۰

مشاور فروش با یک روش سیستماتیک و عملی می تواند راه های رسیدن به موفقیت را در زمینه کاری شما گسترش دهد. شاید برخی از شرکت ها زمینه مالی و فعالیت های بسیار گسترده ای داشته باشند اما نمی توانیم با حذف و نادیده گرفتن مشاوره فروش فرایند بازاریابی و سود آوری آن ها را منطقی بدانیم؛ زیرا یکی از ستون های اصلی که در فرایند سیستمی فروش مورد استفاده قرار می گیرد بهره گیری از مشاوره فروش است که با بازاریابی ارتباط تنگاتنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امری که در بازارهای سنتی امروز در ایران مشاهده می شود نادیده گرفتن این رابطه عمیق و اثر گذار در روند کاریی است. به ندرت و شاید هم تعداد محدودی از افراد باشند که در حرفه کاری خود از مشاور فروش بهره می گیرند و نتیجه عالی آن را نیز درک کرده اند. رابطه بین این دو پارامتر شاید بسیار به یک دیگر نزدیک باشند اما اهداف کاری آن ها از یک دیگر جدا است. مشاوره فروش در قالب بازاریابی می تواند تاثیرات مستقیم بر روی روند فروش هر واحد داشته باشد و اطلاعاتی که از بازاریابی به دست می آید تأثیر مستقیم بر روند مشاوره فروش برای برنامه ریزی های آتی دارد. مشاوره فروش گاه به صورت پروژه ای فعالیت خود را به جهت رسیدن به یک هدف خاص برای یک شرکت به انجام می رساند و پس از اینکه قرار داد به پایان رسیدن دوره فعالیت او نیز به اتمام می رسد. گاها نیز مشاهده می شود که یک مشاوره فروش به صورت دائمی با عقد قرار داد مشخص در شرکت استخدام می شود. این رابطه بلند مدت به منظور مدیریت بخش بازرگانی و مشتری مداری بیشتر صورت می گیرد. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا پیرامون مشاوره فروش مطالبی را با شما به اشتراک بگذاریم اگر این عنوان برای شما در هاله ای از ابهام قرار دارد تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مشاوره فروش کیست؟

مشاوره مدیریت فروش یا همان مدیریت فروش یکی از پیچیده ترین و دشوارترین پرسه های کاری یک ارکان تجاری به شمار می آید. زمانی که مشاوره فروش فعالیتی را آغاز می کند باید آموزش های حرفه ای در این راستا دیده باشد زیرا تعهد و مسئولیت پذیری در این حیطه کاری بسیار بالا است. درک درست موقعیت های حساس بازار و بر آورده کردن نیازهای بازار دو پارامتر اصلی و اساسی است که در حوزه کاری مشاوره فروش قرار داده شده است. از همین رو فرد متخصص باید با یک ذهنیت استراتژیک و برنامه ریزی راهبردی و کاربردی در حوزه کاری خود گام بردارد. بالا بردن راندمان فروش و خلق راه کارهای سود آور جدید و برقراری یک رابطه بلند مدت با مشتری به منظور درک صحیح از رابطه مشتری مداری از اهداف بلند مدت مدیریت فروش به شمار می آید. شاید در کسب و کارهای کوچک نیاز به این امر خیلی پر رنگ و مهم جلوه نکند اما بدون شک با بولد کردن این پارامتر فعالیت های بازاریابی شکل دیگری به خود می گیرد و تحلیل و اداره برنامه های فروش و کسب و کار با اهداف جدید تر و جدی تری همراه می شود.

 مدیریت فروش یا مشاوره فروش

مشاوره فروش عموماً فرایند هماهنگ کردن فرایند های فروش را در یک ارکان تجاری بزرگ یا کوچک به عهده می گیرد. راز موفقیت و پیشرفت هر کسب و کار تجاری بسته به مدیریت فروش و مشاوره های که مدیریت برای بهتر شدن روند کاری ارائه می دهد مرتبط می شود. مدیریت فروش یا همان مشاوره شخصی است که این مهم را برای شما و شرکت تجاری شما فراهم می آورد که در بازار رقابت باقی بمانید یا اینکه با رشد متأثر از شناخت بازار روبرو شوید. گاهی شاید نیاز به تغییر حرفه و روند کاری باشد یا اینکه جهت گیری بازاریابی باید با یک تغییر مسیر جدی روبرو شود تا فعالیت های تجاری نقش جدیدتری برای سود آوری بیشتر به خود بگیرد از همین رو نیاز است مدیریت این بخش را به درستی کنترل کند. این امر را می توان به صورت مقطعی به مشاوره فروش واگذار کرد و پس از طی شدن روند تجاری که مد نظر شما بود اقدام به استخدام مدیریت فروش صورت بگیرد. در کل باید به این مهم اشاره داشته باشیم که مدیریت فروش به شخصی گفته می شود که رابط بین بازاریابی فروش و نحوه بازخورد مشتریان را به عهده دارد و با وصل کردن این دو به یک دیگر نقش بازاریابی را شکل جدی تری می بخشد.

فعالیت های مرتبط با حوزه کاری مشاوره فروش

مشاوره فروش نیاز است در طی فرایند کاری خود فعالیت های متفاوتی را اعمال کند تا نتیجه دهی به ضرر تیم و موسسه تجاری تمام نشود. پنج هدف اساسی و مهم در این راستا وجود دارد که عبارتند از

برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت سازمان دهی و مدیریت سازمانی هدایت و رهبری عوامل زیر مجموعه نظارت و کنترل بین بازار و خریدار ایجاد هماهنگی و حفظ تعادل

به این موارد می توانیم پرورش و تربیت نیروی انسانی متخصص را با ایجاد انگیزه قوی نیز اضافه کنیم. بدون شک مدیریت فروش با مشاوره های درست و اصولی می تواند کادر و زیر مجموعه خود را به جهت یک هدف ایده ال پرورش و رشد دهد. برای ماندگاری یک مدیریت فروش موفق باید چهار رکن اساسی نیز مورد توجه قرار گرفته شود.

اشتیاق به مار به جهت جذب مشتری های جدید و حفظ مشتریان قدیمی در پرسه کاری علاقه مندی به مزایای محصولات و ایجاد حس علاقه مندی از سوی مشتری به محصولات ارائه شده و ماندگاری عمل باید به گونه ای باشد که مشتری ترغیب به خرید شود و شما را به رقیبتان ترجیح ندهد رضایت مندی پس از متقاعد کردن مشتری صورت می گیرد و به بازگشت او به سمت شما مربوط می شود. آگاهی و توجه پیرامون این امر که آیا باید در حوزه کنونی فعالیت مستمر صورت بگیرید یا اینکه تولید باید با سبک و سیاق متفاوت تری دنبال شود.

نقش مشاوره فروش بر سود آوری چیست؟

مشاوره فروش این مهم را فراهم می آورد که شما سود زیادی را تجربه کنید یا اینکه با شکست روبرو شوید. این را به یاد داشته باشید که همیشه بین مشتری و بازار کار شما یک رابطه مستقیم وجود دارد و اگر نیازهای مشتری شما توسط مدیریت فروش شناسایی نشود به جز ضرر چیزی عاید شما نمی شود. فروشنده است که راه رسیدن به موفقیت را با حفظ مشتری های دائمی و جذب مشتریان جدید به انجام می رساند. البته فروشنده در شرکت های تجاری همان نقش مدیریت فروش را به عهده دارد. مشاوره فروش مسئول جذب مشتری های جدی است و باید سبب بالا رفتن رشد سهام موسسه تجاری شما شود. این را به یاد داشته باشید که مشتری مداری به روند کاری فروشنده تجاری شما بستگی دارد. در دنیای مدرن امروز برای حل مشکلات تجاری عموماً از مشاوره های متخصص و کار بلد کمک می گیرند تا مسئولیت های مشکلات آتی را بپذیرد و به حل آن ها بپردازد. صداقت در فرایند کاری و دقت نظر در عمل و فرایند کاری از مهم ترین خصیصه های یک مدیریت فروش به شمار می آید. مدیریت فروش می تواند با انتخاب کردن یک تیم فروش تعین کند که در بازارهای تجاری هر زیر مجموعه کاری او چه تخصصی باید داشته باشد. مشاوره فروش یک کار انفرادی نیست بلکه باید به صورت گروهی و با کسب اطلاعات درست و اصولی روند کاری تسریع شود.

خدمات ارائه شده تیم مشاوره فروش چیست؟

 مشاوره فروش باید خدمات ویژه ای را در راستای رسیدن به موفقیت تیم کاری خود و موسسه تجاری که روند کاری خود را به او سپرده است به انجام برساند. در ابتدا نیاز است آموزش های لازم به کادر و زیر مجموعه مدیریت فروش داده شود. سپس باید محصولات به صورت تک تک مورد بررسی قرار بگیرد و تکنیک های که تا کنون در بازار فروش مورد استفاده قرار گرفته شده است شناسایی و ثبت شود. پس از آن باید رویکرد جدید فرآیند بازاریابی و تأثیر مشاوره فروش با شکلی متفاوت تر دنبال می شود. تیم مشاوره بازاریابی و فروش به صورت پیوسته با یک دیگر ارتباطات لازم را برقرار می کنند و یک فرایند کاری جدید را شکل می دهند. این را به یاد داشته باشید که روند کاری مدیریت فروش را می توانید بر اساس فرایند کاری خود به صورت ماهانه یا سه ماه یک بار مورد بررسی قرار دهید. در نهایت این مهم مورد بررسی قرار می گیرد که بهره گیری از مدیریت فروش و مشاوره فروش در روند کاری تأثیر گذار بوده است یا خیر؟ اگر روند کاری رو به بهبودی و پیشرفت باشد شما می توانید کار را از حالت پروژه ای خارج کنید و با عقد قرار داد دائمی از مدیریت فروش در پروژه های گسترده تری کمک بگیرید. خلق ایده های جدید، بهره گیری از روش های مدرن جدید در فرایند بازاریابی و استفاده از استدلال های هوشمندانه تنها بخشی از فعالیت های است که مدیریت فروش به عهده می گیرد. امید است با شناخت بهتر مشاوره فروش روند کاری و توسعه عملکرد تجاری شما شکل جدی تر و به روز تری را به خود بگیرید. برای این مهم شما می توانید از یک مشاوره فروش به صورت مقطعی نیز کمک بگیرید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تجارت فروش مشتری مداری مشاورفروش مدیریت فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب

 

فهرست مطالب

شماره

معرفی موبیکس و قدمت مجموعه

1

نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب

2

ویژگی منحصر به فرد Mobix Cube

3

تیم مشاوره موبیکس کیوب

4

نیاز یک کانال یوتیوب برای مشاوره

5

کارمزد و خدمات موبیکس کیوب

6

 پنج قدم تا یوتیوبر شدن

7

مشتریان بر جسته موبیکس کیوب

8

 موبیکس کیوب

موبیکس کیوب یکی از سرویسهای ویژه شرکت موبیکس مدیا می باشد که جهت رفع نیاز یوتیوبرهای ایرانی برای نقد کردن درامد یوتیوب و محافظت از محتوای یوتیوبی آن ها ایجاد شده است، موبیکس کیوب با سابقه بیش از پنج سال در زمینه خدمات یوتیوب، نقد درآمد یوتیوب، تولید محتوا و… توانسته تجربه بهتری از فعالیت در شبکه جهانی یوتیوب را برای کریتورهای ایرانی خلق کند. اصلی‌ترین هدف موبیکس کیوب، ساده‌سازی مسیر موفقیت علاقه مندان به یوتیوب در ایران می باشد . به همین دلیل MCN موبیکس کیوب  از ابتدای مسیر، انتخاب موضوع فعالیت و ایده پردازی تا مرحله آخر یعنی کسب درآمد از یوتیوب، همراه شما می باشد.

 

نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب

نقد کردن درآمد از یوتیوب در ایران همانطور که تصور می شود با دشواری های زیادی همراه است ، اما شما می توانید به راحتی برای نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب تماس بگیرید.

پیش از شروع  درآمدزایی و رسیدن به مرحله ی نقد کردن درآمد ،  باید  شرایط ذکر شده در خصوص کسب درآمد را رعایت کنید  و در مرحله بعدی کانال شخصی خود را با همکاری تیم موبیکس کیوب به Google AdSense متصل کنید. سپس شما می توانید با تولید محتوای مناسب در زمینه فعالیت خود درامد دلاری کسب کنید ، البته باید توجه داشته باشد که میزان RPM ( درصد محاسبه شده یوتیوب بر حسب بازدیدها جهت درامد یوتیوب ) به نوع محتوای شما ، منطقه سکونت شما و از همه مهم تر میزان ارزش گذاری محتوای شما بستگی مستقیم دارد .

 

ویژگی منحصر به فرد Mobix Cube

همچنین یکی دیگر از ویژگی های Mobix cube  ایجاد یک Network Relationship   اختصاصی برای کاربران خود می باشد

Network Relationship   یک دسترسی تایید شده از سمت یوتیوب می باشد که امکانات زیر را به شما می دهد:

1. تایید کانال شما به عنوان یک MCN تایید شده و معتبر 2. افزایش و حفظ بیشتر امنیت کانال شما 3. منحصر به فرد کردن محتوای شما ( به این صورت که شما با دریافت Network Relationship این ضمانت را دریافت می کنید تا اشخاص دیگر نتوانند از محتوای اختصاصی شما در یوتیوب استفاده کنند )

 

تیم مشاوره موبیکس کیوب

تیم مشاوره موبیکس کیوب  از مشاورین متخصص در حوزه یوتیوب تشکیل شده است که توانایی ارائه مشاوره های تخصصی به تولید کنندگان محتوا در زمینه های متفاوت را دارند .

استفاده از خدمات مشاوره یوتیوب و دوره های آموزشی مرتبط می‌تواند به شما کمک کند تا استراتژی های بهینه برای کسب و کار یا محتوای خود پیدا کنید.

مشاوران تیم موبیکس کیوب به شما کمک می‌کنند تا به طور حرفه‌ای به استفاده از امکانات و ابزارهای مختلف این پلتفرم بپردازید. با داشتن یک مشاور حرفه‌ای که تجربه و دانش لازم را در زمینه یوتیوب دارد، می‌توانید استراتژی‌های مناسبی را برای رشد و جذب مخاطبان هدف ترسیم کنید.

شما می توانید با استفاده از مشاورین با تجربه مشکلات ایده یابی و تولید محتوای خود را حل کنید ( از ایده های متفاوت و ترند جهت تولید محتوا استفاده کنید )

نیاز یک کانال یوتیوب برای مشاوره

یک کانال یوتیوبی به دلایل زیر به مشاوره نیازمند می باشد :

مواجه با نیاز‌های جدید یوتیوبرها:

یوتیوبرها جهت رشد و بهبود عملکرد خود، نیاز به راهنمایی در موضوعات مختلف دارند.

افزایش نرخ رقابت و رقابت پذیری:

    همچنین با افزایش تعداد کانال‌ها، رقابت در یوتیوب بیشتر شده است و نیاز به استراتژی‌های جدید برای برجسته شدن احساس می‌شود.

کشف علاقه و نیازهای مخاطبین:

    مشاوره تخصصی کمک می‌کند تا علاقه و نیازهای واقعی مخاطبان شناسایی شده و محتوا بهینه‌سازی شود.

ایجاد خلاقیت و نوآوری در تولید محتوا:

   هر تولید کننده محتوا با هدف جلب توجه، ایجاد محتوای خلاق و نوآوری نیاز به دید تازه و مشاوره دارد.

به کار گیری روش‌های جدید در فعالیت و محتویات یوتیوبی:

    با تغییرات در فناوری و ترندهای بازار، نیاز به   به‌روزرسانی استراتژی‌ها حس می‌شود.

تغییر روز افزون قوانین مانیتایز و به روز رسانی اطلاعات شخصی:

    اطلاعات در حوزه مانیتایز به سرعت تغییر می‌کند و نیاز به راهنمایی در این زمینه حس می‌شود.

به وجود آمدن چالش‌های جدید و جدی برای کاربران:

    با تغییرات در الگوریتم‌ها و قوانین یوتیوب، چالش‌های جدیدی برای کانال‌ها ایجاد می‌شود.

تغییر روش و آنالیز عملکرد رقبا:

    نیاز به آنالیز و مقایسه با رقبا برای بهبود عملکرد کانال یکی از اصول اولیه برای هر تولید کننده محتوا می باشد.

مواجه با بحران و تهدیدهای جدی پیرامون کانال:

    بحران‌ها و تهدیدات ممکن است نیاز به استراتژی‌های خاص و مشاوره داشته باشند.

در کل، مشاوره تخصصی برای یوتیوبرها ابزاری قدرتمند است تا با چالش‌ها و فرصت‌های جدید روبرو شوند و به بهترین شکل ممکن از این پلتفرم بهره‌مند شوند.

 

کارمزد و خدمات موبیکس

تیم موبیکس به کاربران خود خدمات زیادی را در زمینه نقد درامد یوتیوب و همچنین بخش های مختلفی که یک تولید کننده محتوا به آن نیاز دارد ارائه می دهد .شما می توانید از خدمات ما جهت بهبود کار خود بهره برداری کنید.

همچنین کارمزد موبیکس برای نقد کردن درامد یوتیوب بر اساس کانال های مختلف به صورت میانگین میان 15 تا 20 درصد می باشد .

خدمات تیم موبیکس به شرح زیر می باشد :

 

خدمات

ویژگی ها

 

سرویس مشاوره یوتیوب

 

•        مناسب برای یوتیوبرهای مبتدی

•        کانال هایی با مشکل عدم رشد

•        یوتیوبرهایی با مشکل درآمدزایی

 

 

سرویس سئو یوتیوب

     

•        بازدید بیشتر

•        شانس بیشتر برای درآمد

•        افزایش ترافیک وب سایت

 

 

سرویس ادیت ویدیو

 

•        لرزش گیری محتوا

•        تدوین مناسب

•        افکت های تصویری جذاب

 

 

سرویس کاور یوتیوب

 

•        افکت های تصویری متنوع

•        استایل متن های جذاب

•        طراحی خلاقانه

 

 

سرویس ویژه خرید Vidiq

 

•        تحلیل کلمات کلیدی توسط  VidIQ

•        تجزیه و تحلیل رقبا

•        بهینه سازی ویدیو توسط  VidIQ

 

 

پنج قدم تا یوتیوبر شدن

قدم اول یوتیوبر شدن: مشخص کردن حوزه فعالیت

تعریف حوزه فعالیت خود به عنوان یک یوتیوبر گام مهمی در ایجاد یک کانال یوتیوب موفق است.

قدم دوم یوتیوبر شدن: توانایی سرچ و برنامه‌ریزی دقیق

یوتیوبرهای موفق را در حوزه انتخابی خود برسی کنید و محتوا، سبک و تعامل با مخاطبان آنها را تجزیه و تحلیل کنید. استراتژی محتوای دقیقی را ایجاد کنید و برنامه ای برای تولید و زمان بندی انتشار ویدیو تایین کنید.

قدم سوم یوتیوبر شدن: درست کردن ویدیوهای با کیفیت

یکی از اصلی ترین بخش های یوتیوبر شدن ایجاد ویدیوهای با کیفیت می باشد، شاید شما در ابتدای مسیر توانایی تولید ویدیو با کیفیت بالا را نداشته باشید اما باید در ادامه کیفیت محتوای تولیدی خود را افزایش دهید.

قدم چهارم یوتیوبر شدن: بهینه سازی سئو و جستجوی محتوا

استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) برای کانال یوتیوب می‌تواند به رشد بازدید و دیده شدن ویدیوها کمک‌کننده باشد. ویدیوهای یوتیوب فقط از سرچ یوتیوب به مخاطب نشان داده نمی شود بلکه گوگل می تواند منبع خوبی برای جذب باشد.

قدم پنجم برای یوتیوبر شدن: به روز ماندن .

شاید موضوعی که برای کانال انتخاب کردید آموزشی باشد یا به نظر بیاید که نیاز به  بروز رسانی شدن نداشته باشد ولی فرقی نمی‌کند که حوزه فعالیت شما چه باشد، شما باید  همیشه باید با ترندهای روز پیش بروید، محتواهای خلاقانه و جدید تولید کنید و از رقیبان خود جا نمانید.

 

مشتریان برجسته موبیکس

تیم موبیکس طی بازه فعالیت خود توانسته تا با ارائه بهترین خدمات خود به کاربران، رضایت 100 % آن ها را جلب کند .

شما در ادامه می توانید با مشتریان برجسته موبیکس آشنا شوید :

پویان ان آر

325 هزار سابسکرایب

سرنا امینی

255 هزار سابسکرایب

فارسی فرندز

180 هزار سابسکرایب

نگین فضلی

110 هزار سابسکرایب

دپ مهدی

110 هزار سابسکرایب

مهدی تبریزی

160 هزار سابسکرایب

امیرم اس دی

155 هزار سابسکرایب

پریسا پوربلک

210 هزار سابسکرایب

آیدین زواری

201 هزار سابسکرایب

کامی های

188 هزار سابسکرایب

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • نشست مدیران مراکز مشاوره ومراکزبهداشت ودرمان کشور درزاهدان
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • نقد کردن درآمد یوتیوب با MCN موبیکس کیوب
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان