Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسماعیل قبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهداف امام خمینی (ره) در تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: بیشترین موضوع مد نظر ایشان برای تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، ساماندهی تبلیغات دینی و ساماندهی امور مبلغین بوده است.

وی افزود: در سالهای اخیر، این ساماندهی گسترش پیدا کرده و حضور مبلغان خانم (مبلغات) هم به آن اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعزام ۶۰۰ مبلغ خانم به مناطق مختلف استان کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: در استان کرمانشاه و طی ماه‌های رمضان و محرم شاید کمتر از ۱۰ نفر مبلغ خانم اعزام داشتیم اما ماه رمضان گذشته ما قریب به ۶۰۰ نفرمبلغ خانم اعزام کردیم.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از این تعداد از استان کرمانشاه و تنها ۱۰ درصد اعزامی از سایر نقاط به استان بودند، تاکید کرد: ظرفیت خانم‌ها یک ظرفیت بی‌بدیل است و از نظر اخلاقی، اعتقادی و حجاب بسیار اثر گذار هستند.

ظرفیت خانم‌های مبلغه در تحقق سبک زندگی ایرانی- اسلامی اثربخش تر از آقایان است

حجت الاسلام قبادی ادامه داد: به نظر می‌رسد سازمان تبلیغات اسلامی، در سالهای آینده باید یک برنامه منسجم و مدونی برای اعزام خانم‌های مبلغ داشته باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: خانم‌های مبلغه در خانواده‌ها اثرگذار هستند و امروز نیز مباحث مربوط به خانواده‌ها بسیار مهم است.

وی گفت: به نظر می‌رسد برای تحقق سبک زندگی ایرانی- اسلامی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، خانم‌های فرهیخته و مبلغان خانم از آقایان و مبلغان آقا اثربخش تر باشند.

حجت الاسلام قبادی تاکید کرد: تأثیر گذاری خانمها در چارچوب‌های خانواده بیش از ۷۰ درصد است و لذا سازمان تبلیغات اسلامی باید به سمتی حرکت کند که سبک زندگی ایرانی اسلامی که مورد نظر مقام معظم رهبری است، محقق شود و خانم‌ها می‌توانند بخش اعظم این هدف را محقق کنند.

کد خبر 4649654

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی مقام معظم رهبری رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ظهر پنج شنبه در این مراسم اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسئول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت‌الاسلام محمد قادری افزود: وی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد

مائده پیامی، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در سخنانی این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی سوم زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

در این مراسم با حضور حاج کاظم بنفشه، همسر بانو همتی و همچنین عوامل و سازندگان این مجموعه مستند رونمایی از این مجموعه انجام، و مجوز اولین کانون فرهنگی تبلیغی تخصصی رسانه بانوان استان به مدیر سازنده این مستند اعطا شد.

کد خبر 6088441

دیگر خبرها

  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم
  • طرح مسطورا زمینه تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین است
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی
  • ترویج معارف قرآنی، دلیلی بر کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است
  • ترویج سبک زندگی اسلامی سبب استحکام بنیان خانواده می‌شود