Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال داود رفعتی دراین‌ باره عنوان کرد: در حال حاضر کمیته داوران فدراسیون طرحی را به مورد اجرا گذاشته است که نخبگان داوری را در سرتاسر کشور شناسایی می‌کند و قضاوت‌های آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا بهترین‌ها را برای این دوره انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: در همین راستا اولین دوره آکادمی داوران فوتبال را از ۱۰ تیرماه به مدت ۴ روز با حضور ۳۰ داور جوان در شهرکرد برگزار می‌کنیم. قصد داریم هر سه ماه یکبار این دوره‌ها را در استان‌ها اجرا کنیم و طبق مصوبه کمیته داوران به استان‌ها نیز ابلاغ کرده ایم که هر استان باید آکادمی داوران داشته باشد و مسئول آکادمی را به کمیته داوران معرفی کند.

رفعتی در پایان درباره برنامه این کلاس گفت: در این دوره شرکت‌کنندگان زیر نظر مدرسین دانش‌افزایی داوری، آمادگی جسمانی، قوانین داوری و جایگیری صحیح آموزش‌های لازم را می‌بینند. آنچه مسلم است روی داوران جوان سرمایه گذاری می‌کنیم. همچنین در این کلاس‌ها داورانی که ۲۲ تا ۲۸ سال سن دارند حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

رفعتی: دوره آموزشی VAR اول تیرماه زیر نظر مدرس فیفا برگزار می‌شود

رفعتی نماینده دیدار ایتالیا و لهستان شد

پشت پرده تغییر در ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال چیست؟

انتهای پیام

اظهارات رفعتی درباره دوره های آکادمی داوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران

در روزهایی که داوری فوتبال ایران شرایط عجیبی را پشت سر می‌گذارد یکی از مشهورترین و برجسته‌ترین داوران فوتبال ایران که به سلامت و قاطعیت شناخته می‌شد از فوتبال دور است.

محسن ترکی در حال حاضر در فوتبال بین‌المللی به عنوان ناظر داوری فعالیت می‌کند و طی تماسی که با او داشتیم تمایلی نسبت به گفتگو و اظهار نظر درباره فوتبال ایران نداشت و به نظر می‌رسد که ارتباط خود را به طور کامل با فوتبال ایران قطع کرده است.

ترکی در سال 2003 در لیست داوران بین‌المللی قرار گرفت و سال‌های طولانی در سطح اول فوتبال ایران و آسیا به فعالیت پرداخت و دوری او از فوتبال ایران یک اتفاق عجیب برای جامعه داوری است.

 

منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • سرپرست ذوب: علت اعتراض سپاهان را نمی‌دانم
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟
  • اکبرپور: پرسپولیس نقشی در اشتباهات داوری علیه استقلال ندارد
  • آب پاکی روی دست استقلال و پرسپولیس/ تا پایان فصل خبری از VAR نیست