Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@17:24:12 GMT

٦۸۰ قوطی آبلیمو قاچاق در بوکان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۳۰۸۵

٦۸۰ قوطی آبلیمو قاچاق در بوکان کشف شد

سرهنگ مجید محبعلی  فرمانده انتظامی بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از کشف و ضبط ٦۸۰ قوطی آبلیمو قاچاق در این شهرستان خبرداد و گفت: مأموران انتظامی این شهرستان، این محموله را حین کنترل خودرو‌های عبوری از محور سقز- بوکان، از این وانت پیکان کشف کردند.

به گفته محبعلی در بازدید انجام شده از این خودرو علاوه بر آبلیمو ۱٦هزار بسته آدامس، ۲۷۰ کیلوگرم زغال و ۲۸ کیلو نبات خارجی نیز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در یک عملیات جداگانه دیگر در ایستگاه بازرسی شهید رجایی همین محور نیز از یک دستگاه خودرو سواری، پنج دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ محبعلی ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را ۳۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و تصریح کرد: ۲ نفر متهم نیز در این ارتباط دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.   انتهای پیام/م   کشف کالای قاچاق در بوکان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: در مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۴ دستگاه سواری و ۶ دستگاه اتوبوس و یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

سرهنگ دهقان افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان کشف کردند.

وی گفت: ماموران در این خصوص ۱۱ نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دهقان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • توقیف محموله قاچاق درشهرضا
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار
  • خودرو پخش کالای قاچاق در بیجار دستگیر شد
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان