Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ویژه جهاد همبستگی خبرگزاری بسیج، با توجه به تاکید امام خامنه ای بر اهمیت کمک رسانی به هموطنان سیل زده و بازسازی یا احداث خانه های ویران شده ، سازمان بسیج مستضعفین از چندی پیش تصمیم گرفته است که در قالب «طرح جهاد همبستگی ملی» و با کمک مساجد و مردم 20000 واحد مسکونی برای هموطنان سیل زده احداث کند، در همین راستا خبرگزاری بسیج برآن شد تا صفحه ای اختصاصی به منظور پیگیری روند این حرکت جهادی با عنوان «ویژه جهاد همبستگی ملی» راه اندازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش هموطنان عزیز می توانند در این صفحه تمام اقدامات صورت گرفته، در حال انجام و اقدامات پیش روی سپاه و بسیج همچنین اظهار نظرات پیرامون این طرح ملی و جهادی را در قالب «طرح جهاد همبستگی ملی» دنبال کنند.


این گزارش می افزاید لینک صفحه «ویژه جهاد همبستگی ملی» در خبرگزاری بسیج برای مخاطبین محترم بدین شرح اعلام می شود:


http://basijnews.ir/fa/jahadhambastegi

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمی و یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم عزیز خواهد رسید.

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 6087224

دیگر خبرها

  • ویژه نامه جام جم البرز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • اخبار رسمی کالابرگ را تنها از مراجع رسمی وزارت رفاه دنبال کنید
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود