Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور ۱۷ ملی پوش رشته وزنه برداری شور و حال خاصی ایجاد کرده بود، برخی از آنان جوان و تازه کار به شمار می‌رفتند و شماری باتجربه بودند. خبرنگارها در محل تمرین به دنبال نام‌ها می‌گشتند و سوالات حول نام‌هایی چون «سعید علی حسینی»، «سهراب مرادی»، حضور «کیانوش رستمی» و «علی داودی» بود. برنامه تمرین حول حرکات کششی و وزنه‌های سبک بود و کمتر وزنه برداری برای تمرینات امروز به وزنه‌های سنگین نزدیک شدند شاید آنان از مصدومیت چند روز گذشته سهراب مرادی زیر وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی ترسیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسین برخواه در زمینه این تمرینات می‌گوید: از دهم خرداد برای حضور قدرتمند در رقابت‌های جهانی تایلند این تمرینات را در دستور کار قرار دادیم که متصل به مسابقات است. همچنین نفرات اصلی تیم ملی را در رکورد گیری ها و مسابقات لیگ برتر انتخاب می‌کنیم. صحبت‌های برخواه در حالی است که نگاهی به سبک تمرینی ملی پوشان نشان می‌دهد که آنان با انگیزه در سالن حضور دارند و کمتر وزنه برداری از هم اکنون خود را حذف شده قلمداد می‌کند. البته برخی چهره‌های شاخص به دلایلی در اردو حضور نداشتند.

یکی از این چهره‌ها «علی هاشمی» دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان و برنز بازی‌های آسیایی بود که بنا به گفته سرمربی تیم ملی به ایلام رفته تا با پزشکش در زمینه یک مصدومیت جزئی مشورت کند. «علی داودی» دارنده مدال طلای نوجوانان و جوانان جهان نیز برای انجام کارهای تحصیل یکی از چهره‌های سرشناسی بود که در اردو حضور نداشت.

سرنوشت «سهراب مرادی» و رقابت او با «کیانوش رستمی» از جمله حواشی دیگر اردو بود. هر چند که مرادی چند روز پیش زیر وزنه آسیب دیده بود اما مربی و کادر فنی باور دارند غیبت او کوتاه مدت و کمتر از ۱۵ روز است. اما ماجرای کیانوش رستمی علامت سوال این اردو بود جایی که تمام مسؤولان تیم از سرنوشت او بی خبر و اعلام کردند رستمی با اجازه فدراسیون همچنان جدا تمرین می‌کند.

این اردو که برای حضور در رقابت‌های جهانی تایلند است و تا شهریورماه ادامه دارد بنا به گفته برخی از ملی پوشان یکی از اردوهای سخت و فشرده است. علی حسینی در این زمینه می‌گوید: اگر با روند کنونی تمرینات ادامه یابد بدون شک میزان امادگی ها در شهریورماه به حد مطلوب می‌رسد و می‌شود امید زیادی به کسب مدال داشت.

از بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی سهراب مرادی، کیانوش رستمی، علی داودی و علی هاشمی در تمرین نبودند. سهراب مرادی دنبال درمان کتفش است و علی هاشمی در ایلام حضور دارد و مشغول مداوای انگشت خود است.
محمد حسین برخواه همراه با علی اکبر خورشیدی به عنوان سرمربی تیم ملی بر عملکرد ملی پوشان نظارت داشت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | مداحی حاج محسن مرادی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • ببینید | مداحی حاج محسن مرادی
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد