Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله حاتمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای تثبیت تپه‌های ماسه‌ای و آماده کردن شرایط برای نهال کاری و کارهای بیولوژیک از مالچ نفتی استفاده می‌شود.

وی اظهار داشت: از مجموع ۲۸ کانون بحران فرسایش بادی در هرمزگان، ۱۱ کانون در جاسک می‌باشد که تأسیسات شهرها، روستاها، راه‌ها و اسکله‌ها را تهدید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسؤول تصریح کرد: روستای مشکوهی در شرق جاسک قرار دارد که به دلیل مشکلاتی شامل، بادهای شدید و طوفان‌های شن، فرسایش شدید بادی و مهاجرت طی سال گذشته، ۴۲۰ هکتار از تپه‌های ماسه‌ای در این روستا مالچ پاشی و ۳۰۰ هکتار نهال کاری شده است.

از مساحت ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتاری استان هرمزگان ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار هکتار جزو عرصه‌های منابع طبیعی است که یک میلیون و ۸۰ هزار هکتار آن جنگل، ۴ میلیون و ۹۳ هزار هکتار مرتع و یک میلیون و ۵۶۵ هزار هکتار آن را بیابان تشکیل می‌دهد.

‏۶۰۴۸/‏۹۹۴۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار شهرستان خاش گفت: با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و ارگان‌های مختلف ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در نقطه استراتژیک شهر خاش تامین شد.
صاحب گل صالحی افزود: این زمین به همت شهرداری خاش در حال قطعه بندی، زیرسازی و آماده سازی است.
وی ادامه داد: متقاضیان برای دریافت زمین می‌توانند به سامانه‌های اقدام ملی مسکن مراجعه و ثبت نام خود را نهایی کنند.

دیگر خبرها

  • وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک
  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • افت سطح زیر کشت مزارع گل محمدی در خراسان رضوی/ ۳۸ کارگاه گلاب‌گیری در فرخد فعال هستند
  • تامین ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال
  • احیای هفت هزار هکتار گیاهان دارویی در هرمزگان