Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@01:25:57 GMT

عملیات سری عرب در استانبول لو رفت

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۳۲۴۶

به گزارش" ورزش سه" ایرج عرب و دو عضو هیات مدیره پرسپولیس امروز به استانبول رفتند و قرار است تا با گزینه های مدنظرشان مذاکره کنند. اما به نظر می رسد گزینه های مدنظر پرسپولیس بیشتر و متفاوت تر از لیستی هستند که پیش از این رسانه ها اعلام کرده بودند.

دقایقی قبل یکی از کانال های تلگرامی اقدام به انتشار لیست رزو هتلی کرده است که پرسپولیسی ها در استانبول با هفت اتاق رزرو کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیستی که این کانال منتشر کرده علاوه بر ایرج عرب، مهدی محمد نبی و علی رغبتی سه عضو هیات مدیره این باشگاه نام دو مربی و دو مدیر برنامه نیز دیده می شود. از هفت اتاق رزرو شده دو اتاق برای الکساندر نوری و گابریل کالدرون آرژانتینی رزرو شده است و این نشان می دهد امروز مدیران پرسپولیس با این دو مربی مذاکرات جدی را انجام خواهند داد.

در این لیست اما نکته جالب حضور دو مدیر برنامه است که یکی از آنها یک مدیربرنامه کروات به نام الکس آگوستینچیچ  است که به نظر می رسد مدیربرنامه الکساندر نوری باشد. او مدیربرنامه نیکوکواچ سرمربی کروات تیم بایرن مونیخ نیز بوده است.

حالا باید دید پرسپولیسی ها با کدام یکی از گزینه ها به توافق می رسند. با این وجود به نظر می رسد تا الان شانس الکساندرنوری مربی جوان ایرانی-آلمانی که سابقه هدایت وردربرمن در بوندس لیگا را دارد بیش از مربی آرژانتینی  کهنه کاری باشد که 7 سال پیش هم گزینه پرسپولیس بود.

کالدرون یک مربی باتجربه آرژانتینی است که در سال های گذشته هدایت تیم ملی عربستان و باشگاه هایی از این کشور را به عهده داشته است.  با این وجود به نظر می رسد کار مدیران پرسپولیس با مذاکره با این دو گزینه به پایان نرسد چرا که گفته می شود وکیل ماسیمو کاررا مربی جوان ایتالیایی نیز در استانبول با آن ها دیدار خواهد کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، چیذری علاوه بر حضور در تیم‌های مختلف فوتبال، در سالن‌های بدنسازی مختلف پذیرای ورزشکاران حرفه‌ای و فوتبالیست‌های متفاوتی بود و با انجام برنامه‌های اصلاحی و زیر نظر گرفتن حرکات آنها همواره سعی در بهبود وضعیت بدنی آنها داشت.

فوت چیذری که دو روز گذشته به دلیل ایست قلبی اتفاق افتاد از آنجا شوک آور بود که او ورزشکار، سالم و همواره به دنبال سالم زندگی کردن بود و از سن و سالش هم بسیار جوان‌تر به نظر می‌رسید.

حالا جامعه ورزش سوگوار اوست و امروز صبح ساعت ۹ و نیم، جمع کثیری از اهالی ورزش در مراسم تشییع پیکر وی در قطعه نام آوران حضور پیدا خواهند کرد. همچنین مجلس ختم فرهاد چیذری در روز جمعه در مسجد الرضای خیابان دیباجی برگزار می‌شود. روحش شاد و یادش گرامی.

دیگر خبرها

  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • تحریم سرمربی پرسپولیس توسط خبرنگاران آبادانی
  • خبرنگاران آبادانی نشست سرمربی پرسپولیس را تحریم کردند
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • امین حیایی و استقلالی‌ها در مراسم تشییع مربی پرسپولیسی + عکس
  • امروز، تشییع مربی سابق پرسپولیس