Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های مهم اقتصادی و کرانه‌ای این شهر برای توسعه سرمایه‌‌گذاری گفت: ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی بوشهر برای جذب سرمایه‌گذاری تدوین شده است. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالخالق برزگرزاده ظهر امروز در بررسی وضعیت تدوین و اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری بوشهر با بیان اینکه این شهر از ظرفیت مهم و بالایی در عرصه سرمایه‌گذاری برخوردار است اظهار داشت: ساحل خلیج فارس قابلیت مهمی در عرصه سرمایه‌گذاری پیش‌روی سرمایه‌گذاران در عرصه‌های گردشگری، تفریحی، اقتصادی، اشتغال‌زایی و تولیدی فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر حمایت از سرمایه‌گذاران در شهر ساحلی بوشهر بیان کرد: حذف بروکراسی اداری مورد توجه و تاکید مسئولان استان بوشهر از جمله استاندار قرار دارد که در این راستا باید پیچ‌وخم‌های اداری با همکاری مدیران و کارشناسان برطرف شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی بوشهر با تاکید بر تشکیل کمیته سریع پاسخگویی به سرمایه گذاران گفت: کمیته پاسخگویی سریع و به دور از بروکراسی‌های معمول اداری به داوطلبان سرمایه‌گذاری در بوشهر تشکیل شود.

عبدالخالق برزگرزاده با تاکید بر نقش پاسخگویی به فرایند سرمایه‌گذاری افزود: بارها مشاهده شده سرمایه گذاران توانمندی برای ورود به پروژه‌های بوشهر ابراز تمایل کردند ولی پس از معطلی در فرایند پاسخگویی از سرمایه گذاری در بوشهر انصراف دادند.

وی بیان کرد: در این ارتباط تشکیل کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های مرتبط همانند شرکت آب و برق و اداره کل راه و شهرسازی با هدف پذیرش سرمایه گذاران و پاسخ مناسب به آنها در بازه‌های زمانی مشخص حائز اهمیت ویژه‌ای است.

120 میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمران شهری بوشهر تخصیص یافت 100 میلیارد تومان اعتبارات ارزش افزوده به عمران شهری بوشهر اختصاص یافت 160 میلیارد ریال برای پروژه‌های عمران شهری بوشهر تخصیص یافت

برزگرزاده با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران با شعار محقق نمی‌شود تاکید کرد: باید از سرمایه‌گذاران در ابعاد گوناگون حمایت شود که می‌تواند آنها را به فعالیت در بوشهر دلگرم کند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی بوشهر با اشاره به نقش مهم استفاده از سرمایه‌گذاران در تکمیل پروژه‌های مختلف اقتصادی در شهر بوشهر خاطر نشان کرد: در مقطعی که شهرداری به سبب محدودیت‌های منابع مالی قادر به اجرای پروژه کلان و زیاد نیست می‌توان با بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاران این خلا را جبران کرد.

وی با بیان اینکه بوشهر در حوزه‌های مختلفی نیازمند جذب سرمایه گذار است افزود: شورای بوشهر نیز با درک این مهم با روی گشاده از سرمایه گذاران برای توسعه و عمران شهری استقبال می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: بخش تعاون یکی از فعال‌ترین بخش‌های اقتصادی کشور است و در راستای شعار سال باید بخش تعاونی تقویت شود، سال گذشته حوزه تعاون روستایی شهرستان همدان در زمینه توزیع میوه و کالاهای اساسی عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، اسدالله ربانی‌مهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌ها نقش اساسی در اشتغال‌زایی دارند و اجرای طرح «هر تعاونی یک طرح اشتغال‌زایی»، کمک بزرگی به توسعه و فعال شدن تعاونی‌ها است.

وی افزود: با ارزیابی و برنامه‌ریزی تعاونی‌ها باید تلاش شود زمینه تولید و اشتغال‌زایی را فراهم کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان خاطرنشان کرد: تعامل بخش دولتی، تعاونی و خصوصی کمک بزرگی به توسعه اقتصادی کشور است و باید از ظرفیت‌های خوب همدان در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنایع‌دستی و مشاغل خانگی در تعاونی‌ها استفاده شود.

ربانی‌مهر اضافه کرد: بخش تعاونی از سیاست‌های اصلی و راهبردی کشور در راستای توسعه اقتصادی است، باید از بخش تعاون رفع مظلومیت شود تا بتوان مردم را به مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های بخش تعاون تشویق کرد.

کد خبر 746798

دیگر خبرها

  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • رویداد صدرا در اشتغال‌زایی نسل جوان نقش دارد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی
  • ۲۱۱ هزار تن محصول کشاورزی در شهرستان دشتی تولید شده است
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد