Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ همایش پویش آموزش بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان مدارس با حضور نمایندگانی از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری به عنوان مجری طرح، اداره کل آموزش پرورش شهر تهران، شورای شهر تهران، و نماینده دفتر برنامه محیط زیست و عمران سازمان ملل متحدد (UNDP) و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.   دراین مراسم ژما جواهری پور مدیر پروژه آموزش بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان مدارس با اشاره به اینکه این طرح با همکاری برنامه پیشرفت و توسعه سازمان ملل (UNDP)، صندوق تسهیلات جهانی محیط زیست (GEF) و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ۱۰۰ مدرسه تهران به صورت پایلوت برگزار شد، گفت: در این پروژه، نزدیک به ۶ هزار دانش‌آموز، آموزش‌های مربوط به بهینه‌سازی مصرف انرژی و محیط زیست را در ساختمان‌های خود آموختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه در پایان فاز اولیه طرح بیش از ۳۸۰۰ اثر از دانش آموزان درباره مصرف بهینه انرژی در مدرسه توسط دانش آموزان تدوین و ارسال شده است، ادامه داد: پس از تهیه محتوای مناسب برای دانش آموزان این طرح همزمان با روز هوای پاک در دی ماه سال گذشته کلید خورد و در اسفندماه با آموزش معلمان ۱۰۰ مدرسه از تمامی مناطق تهران، در یک دوره آموزشی ضمن خدمت عملیاتی شد.   مدیر پروژه آموزش بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان مدارس با تاکید براینکه در این دوره از هر منطقه آموزشی ۶ مدرسه و هر مقطع ۲ مدرسه (دخترانه و پسرانه) انتخاب شدند، عنوان کرد: پس از آموزش بهینه‌سازی مصرف انرژی در ساختمان مدارس، میزان دریافت دانش و اثرگذاری آن در تغییر رفتار دانش‌آموزان اندازه‌گیری شد.   وی خاطرنشان کرد: این طرح باعث کسب تجربه‌های فراوانی در نحوه آموزش محیط زیست به کودکان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم شد بدین معنا که تجربه‌های بومی بسیاری در قالب آموزش بهینه‌سازی انرژی و محیط زیست در ساختمان شکل گرفت. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بهینه سازی سازمان ملل متحد بهینه سازی مصرف انرژی و محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست    با حضور دکتر نورالله مرادی معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در دانشگاه شهرکرد برگزار شد .

در این مراسم دکتر سعید یوسف پور دبیرعلمی همایش با بیان اینکه ۱۴۰۰ اثر به جشنواره همایش ملی دانش سنتی محیط زیست ارسال شده،  گفت : مطابق نظر داوران مجتبی اسماعیل زاد از آذربایجان غربی، امیرحسین یوسفی کیساری از گیلان و علی حسن زاده از استان فارس تندیس بخش عکس این جشنواره را دریافت کردند. 

جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت اموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان چهارمحال بختیاری  در تاریخ 28 و 29 فروردین برگزار شد .

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم درآمد صد میلیارد دلاری برای کشور دارد
  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • کارگاه آموزشی مبانی محیط زیست درمدارس رشت
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • بازتعریف یارانه بنزین به فرد جهت بهینه کردن مصرف بنزین، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • توسعه باید با دانش سنتی و بومی هر منطقه همراه شود
  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است