Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۴۰ هزار واحد فرسوده روستایی در سطح استان اردبیل نیاز به مقاوم‌سازی و بازسازی دارند. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

فرهاد سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: مقاوم‌سازی واحدهای روستایی یکی از برنامه‌های مهمی بوده که جزو تعهدات بنیاد مسکن قرار گرفته و در این راستا اقدامات لازم بعد از بررسی‌های لازم انجام می‌شود به طوری که از 102 هزار واحد فرسوده روستایی شناسایی‌شده در استان نیمی از آنها مقاوم‌سازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی از سوی بنیاد مسکن تاکنون 55 هزار واحد و هفت هزار واحد نیز توسط خود مالکان در روستاها بازسازی شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر 40 هزار واحد فرسوده روستایی در سطح استان نیاز به مقاوم‌سازی و بازسازی دارند که باید در یک برنامه 10 ساله تمامی این واحدها مقاوم‌سازی شوند.

41 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد40 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل تحویل متقاضیان شد45 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل تحویل متقاضیان شد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل میانگین مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در شهرستان‌های خلخال، نیر، نمین و سرعین را 70 درصد و در شهرستان مشگین‌شهر و قشلاقات مغان را 30 درصد برشمرد و بیان کرد: برای مقاوم‌سازی وحدهای روستایی تسهیلات 400 میلیون ریالی به متقاضیان ارائه می‌شود.

سبحانی از ارائه خدمات فنی در کنار این تسهیلات کم‌بهره خبر داد و افزود:‌ روستاییان می‌توانند از این تسهیلات و خدمات در راستای مقاوم‌سازی واحدهای فرسوده و کم‌دوام خود بهره‌ برده و از این فرصت استفاده کنند.

وی در مورد صدور سند مالکیت روستایی گفت: تاکنون برای بیش از 96 هزار واحد مسکونی در استان سند مالکیت صادر شده و ما آمادگی داریم تا با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان در زمینه رسیدگی به تقاضای روستاییان در این حوزه و صدور سند مالکیت برای آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل با اشاره به تعهد این بنیاد در حوزه مسکن مهر اظهار کرد: تعهد این اداره کل در حوزه احداث مسکن مهر ساخت پنج هزار و 404 واحد بوده که تمامی این واحدها به غیر از 96 واحد که نواقص جزئی داشته و در مرحله تکمیل است، احداث و تحویل متقاضیان شده است.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،غلامرضا صالحی عصر سه‌شنبه با حضور در جلسه چهار ساعته شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حدود پنج درصد برنامه نهضت ملی روستایی کشور برای آذربایجان‌غربی برنامه ریزی شده است و با توجه به تعریف ۳۵۰ هزار واحدی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در برنامه نهضت ملی روستایی این استان قرار دارد.   وی ادامه داد: در این میان ۲۴۰ هزار واحد به بانک معرفی شده است که این رقم در آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد است.   صالحی با اشاره به تعداد قرداد‌های نهضت ملی روستایی گفت: از این تعداد نیز ۱۱۰ هزار واحد قراردادشان عقد شده که ۶ هزار و ۸۰ واحد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا