Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@05:08:16 GMT

سرقت با آبمیوه مسموم + عکس

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۳۴۸۴

آفتاب‌‌نیوز :

در تاریخ هفتم اردیبهشت امسال پرونده‌ای مبنی بر سرقت موتورسیکلت به شیوه بیهوشی از کلانتری ۱۱۵ رازی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و شاکی پس از مراجعه به این پایگاه گفت: با فردی در خیابان آشنا شدم و پس از مدتی گفت و گو، دوستی مان آغاز و به وی پیشنهاد دادم که من نیز تنها هستم و به منزلم که در همین نزدیکی است، برویم در طول مسیر وی از مغازه‌ای که در نزدیکی محل سکونتم بود، آبمیوه‌ای خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند دقیقه از حضورمان در منزل سپری نشده بود که این فرد پیشنهاد داد که دو لیوان بیاورم تا قبل از اینکه آبمیوه گرم شود آن را بنوشیم، اما هنوز چند دقیقه از خوردن آبمیوه نگذشته بود که احساس سنگینی در سرم و سپس سرگیجه کردم و دیگر چیزی نفهمیدم و وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم موتورسیکلتم که در گوشه‌ای از حیاط پارک شده بود به سرقت رفته است.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه در بیست و پنجم خرداد ماه مأموران کلانتری حصار امیر ورامین هنگام گشت زنی در سطح حوزه به راکب و سرنشین موتورسیکلتی مشکوک شده که با استعلام گیری مشخصات موتورسیکلت مشخص شد که این موتور سرقتی بوده و دارای سابقه ثبت سرقت در پلیس آگاهی پایتخت است. در همین راستا مأموران پلیس پس از دقایقی تعقیب و گریز، اقدام به دستگیری یکی از موتورسواران کردند.

در ادامه متهم دستگیر شده و موتورسیکلت کشف شده به همراه سرنشین آن به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و در ادامه تحقیقات پلیسی، متهم دوم پرونده نیز توسط مأموران بازداشت شد.

در جریان تحقیقات انجام شده متهم اصلی پرونده به سرقت دو فقره موتورسیکلت به شیوه بیهوشی اعتراف کرد اما با توجه به اینکه احتمال ارتکاب جرایم دیگری نیز از سوی وی وجود دارد، بازپرس شعبه نهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۱ دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم در رسانه‌ها را برای شناسایی سایر جرایم مشابه وی، صادر کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد: شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند باید برای پیگیری شکایت خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت واقع در خیابان پاستور مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سرقت آبمیوه مسموم مسمومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد قنبری به تشریح اقدامات و عملکرد نوروزی پلیس آگاهی در سراسر کشور پرداخت و اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و اقدامات مؤثر کارآگاهان و افسران پلیس آگاهی در سراسر کشور (قرارگاه نوروزی عمار) در ایام نوروز امسال مجموع کشفیات این پلیس بیش از ۳۲ درصد افزایش و در مقابل ۲۲ درصد نیز وقوعات نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی افزود: این پلیس از مدت‌ها پیش در حوزه‌های مأموریتی مربوطه برنامه ریزی های گسترده‌ای را برای تأمین امنیت و آسایش شهروندان در اقصی نقاط کشور به ویژه شهرهای مسافر خیز در نوروز امسال ارائه داد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به معاونت مبارزه با سرقت گفت: وقوع مجموع سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۲ درصد کاهش داشته است.

وی بهترین عملکرد کشف را مربوط به سرقت خودرو با دستیابی به شاخص ۱۱۴ درصد عنوان و تصریح کرد: طی این بازه زمانی بیش از ۵۶ درصد از مجموع سرقت‌های واقعه در کشور مربوط به سرقت‌های خرد و بیش از ۴۰ درصد نیز مربوط به سرقت‌های مهم است که در مجموع آمار این سرقت‌ها کاهش تأثیرگذاری به همراه داشته است.

سردار قنبری ابراز داشت: در همین مدت، کشفیات جرایم سرقت به میزان ۳۲.۶ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در مجموع به طور میانگین ۷۰ درصد از سرقت‌های اعلامی کشف شده است، گفت: در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال قبل در ۳۳ استان کشور شاهد افزایش کشفیات و همچنین کاهش وقوعات بوده ایم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اعزام به موقع تیم‌های CSI و DVI به منظور بررسی صحنه‌های مختلف جرایم علیه اموال و افراد، تعیین پیشینه متهمان و مجرمان و همچنین در راستای کنترل مجرمین سابقه دار، پالایش و معرفی مشخصات تعداد کثیری از مجرمین سابقه دار با ۴ فقره سابقه سرقت به بالا به پلیس آگاهی تهران بزرگ جهت واگذاری پابند الکترونیکی در ایام نوروز از اقدامات بسیار مهم مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی بوده است.

وی گفت: طبق گزارش‌های انجام شده در مجموع جرایم جنایی نیز بیش از ۲۳ درصد وقوعات نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است که در مقابل کشفیات نیز به میزان ۹/۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه مجموع دستگیری‌های این پلیس طی این ایام بیش از ۹ درصد افزایش داشته است، عنوان کرد: در مجموع جرایم جعل و کلاهبرداری نیز شاهد کاهش ۳ درصدی وقوعات و افزایش ۳۵ درصدی کشفیات بوده ایم.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی ضمن آماده باش کامل در این ایام تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت به کار بستند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌ها و افزایش گشت‌های ویژه پلیس آگاهی، کنترل مؤثر و دستگیری سارقان سابقه دار، حرفه‌ای و خطرناک، تسهیل رسیدگی به پرونده سرقت از مسافرین، برگزاری مراسم افتتاحیه سیستم ضد سرقت (ردیاب هوشمند خودرو)، بازدید از آخرین روند اجرای طرح پایش هوشمند الکترونیکی مجرمان سابقه دار و حرفه‌ای از استان‌های البرز، غرب استان تهران و تهران بزرگ از دیگر اقدامات پلیس آگاهی در این ایام بوده است.

کد خبر 6080929

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند