Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با وجود ادعا‌های بی اساس و واهی برخی کشور‌ها پیرامون مسائل حقوق بشری علیه کشورمان و شرایط زندانها در ایران، سازمان زندانها با ارائه برنامه‎های آموزشی و حرکت در مسیر عدالت ترمیمی، اصلاح و تربیت زندانیان اتباع خارجی و مراقبت‌های این افراد را نیز در دستور کار قرار داده است. تاریخ انتشار: 14:11 - 03 تير 1398

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان زندانها حقوق بشر زندان اوین حرفه آموزی در زندان کاهش جمعیت کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سید محمد ملیحی معاون دادستان عمومی و انقلاب قم با بیان اینکه نظارت بر جمع آوری معتادین و متجاهرین در سطح شهر معرفی به مراکز ترک اعتیاد و پیگیری درمان، کاهش آسیب و بازتوانی آنان از اقدامات مستمر دادسرای انقلاب استان است گفت: هم اکنون ۱۷۱ نفر از افراد تحت درمان در مراکز اعتیاد ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در حال حرفه آموزی اشتغال و کسب درآمد هستند.

معاون دادستان قم کارگاه خیاطی، مرغداری، آموزش آشپزی، آموزش نانوایی، گلخانه، قالیبافی، باغبانی، جوشکاری، سنگ کاری، بلوک زنی، فنرزنی و لنت اتومبیل و سقف کاذب را از کارگاه‌های فعال در مراکز ترک اعتیاد قم عنوان و بیان کرد: حرفه آموزی، فعالیت و کسب درآمد معتادان در حال بهبود می‌تواند به آنها کمک کند تا پس از خروج از کمپ با استفاده از مهارتی که آموخته اند، وارد بازار کار شوند و مجدد گرفتار دام اعتیاد نشوند.

معاون دادستان قم با تقدیر از مبلغان دینی و مشاوران تخصصی مذهبی که در مراکز درمانی مشغول به کار هستند گفت: برقراری ارتباط موثر با بیماران کمپ، خانواده درمانی، ارائه مشاوره‌های تخصصی به فرد بیمار و خانواده او، مهارت افزایی، یادگیری و حرفه آموزی بیمار و خانواده اش، رشد و تقویت تربیت دینی آنها، آگاهی بخشی و ارائه مشاوره به خانواده‌ها در مساجد، محله‌ها و بوستان‌ها از اقدامات این مبلغان برای کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

دیگر خبرها

  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • نخبگان مهارتی استان اردبیل تسهیلات کم‌بهره دریافت می‌کنند
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • حرفه آموزی معتادان در حال بهبود برای ورود به بازار کار
  • زندانیان گواهینامه فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند
  • زندانیان گواهینامه‌ فنی و حرفه‌ای دریافت می‌کنند