Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@01:41:43 GMT

رابط ناشناس ایران و ایتالیا که بود؟

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۳۶۴۴

رابط ناشناس ایران و ایتالیا که بود؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با منتفی‌شدن حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس، مدیران این باشگاه از قطعی‌بودن انتخاب یک مربی خارجی به‌عنوان جانشین برانکو خبر دادند. بعد از این اتفاق، نام مربیان خارجی مختلف در رسانه‌ها ذکر شد و هر کسی از گزینه جدیدی پرده برداشت.

خبرگزاری‌ها دیروز نوشتند آنته جاچیچ سرمربی ٦٦ ساله سابق تیم ملی کرواسی است که بیش از هر گزینه دیگری به نیمکت پرسپولیس نزدیک شده و شاید سرمربی پرسپولیس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چاچیچ در تیم‌های ملی و باشگاهی مختلفی از جمله لوکوموتیو دینامو زاگرب، ماریبور اسلوونی، تیم ملی کرواسی، تیم ملی زیر ٢٠ سال لیبی و ... فعالیت کرده است و دارای تجربه‌ای در حدود ٢٥ سال است.

این مربی کهنه‌کار در یورو ٢٠١٦ هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده داشت. کرواسی در دور انتخابی یورو ٢٠١٦ در رده دوم قرار گرفت و مجوز حضور در دور گروهی یورو ٢٠١٦ را به دست آورد. اوج کار او با کرواسی با اسپانیا بود که توانست این تیم را با حساب دو بر یک شکست دهد و یک نتیجه به یادماندنی را ثبت کند. کرواسی توانست از گروهش صعود کند، اما در نهایت در مرحله یک شانزدهم نهایی به دست پرتغال قهرمان یورو ٢٠١٦ حذف شد.

بیشتر بخوانید: حضور سرمربی ایتالیایی در پرسپولیس تکذیب شد

چاچیچ در دور مقدماتی انتخابی جام جهانی ٢٠١٨ روسیه نتایج خوبی را کسب نکرد و در برابر تیم‌های فنلاند، ایسلند و ترکیه شکست خورد تا چاچیچ جای خود را به زلاتکو دالیچ بدهد.

مربیان ایتالیایی به صف شدند!
با وجود انتخاب چاچیچ، در اتفاقی جالب، مربیان ایتالیایی سهم بالایی در میان گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس داشتند. «والتر زنگا» مربی ایتالیایی نام‌آشنا که سابقه مربیگری در کشور‌های عربی و همچنین سری آ را در سال‌های اخیر داشته، یکی از مطرح‌ترین گزینه‌های ایتالیایی بود. او مدت‌ها دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه اینتر بوده است.

گزینه بعدی «ماسیمو کاررا» مربی ٥٥ساله ایتالیایی بود که به‌عنوان دستیار در تیم ملی ایتالیا و یوونتوس کنار آنتونیو کونته حاضر بوده و آخرین‌بار روی نیمکت اسپارتاک مسکو حضور داشته است. «جیانی ده‌بیاسی» هم به‌عنوان سومین مربی ایتالیایی گزینه پرسپولیس نامش مطرح شد و حتی رسانه‌های ایتالیایی هم این خبر را منتشر کردند. ده‌بیاسی ٦٣ ساله که در یورو ٢٠١٦ هدایت آلبانی را برعهده داشت، در تیم‌های آلاوس، اودینزه، لوانته، مدونا، برشیا و پالرمو نیز مربیگری کرده است.

نقش بازیکن سرشناس در حضور ایتالیایی‌ها
بعد از ورود آندره‌آ استراماچونی به فوتبال ایران و قطعی‌شدن حضورش در استقلال، عجیب بود که مربیان ایتالیایی جزو گزینه‌های اصلی پرسپولیس بودند. این اتفاق درحالی رخ داده که در دو دهه اخیر بیش از هر کشور دیگری، کرواسی توانسته به ایران مربی صادر کند. همچنین چند مربی پرتغالی مثل کی‌روش و وینگادا چند سالی در فوتبال ایران بودند، اما حالا گویا نوبت به کشور‌های دیگر رسیده است.

نکته قابل توجه در این خصوص نقش یکی از بازیکنان سابق است که با فوتبال ایتالیا آشنایی دارد. درباره استراماچونی مسئولان استقلال از طریق این بازیکن سابق به یک ایجنت خارجی وصل شدند. گفته می‌شد واسطه پرسپولیسی‌ها با مربیان ایتالیایی نیز این ستاره فوتبال است.

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

نقش بازیکن سرشناس در حضور ایتالیایی‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خبرهای تلخ این هفته درگذشت فرهاد چیذری، مربی بدنساز با سابقه فوتبال بود که علاوه بر حضور در تیم‌های مطرح، مربی شخصی بازیکنان هم بود.

فرهاد چیذری در لیگ دوازدهم در پرسپولیس به‌عنوان مربی بدنساز کار می‌کرد و عضوی از کادرفنی سرخپوشان بود.

حالا تصویری از تمرین آن زمان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر منتشر شده که مرحوم فرهاد چیذری در حال تمرین دادن هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس است. آسمانی شدن هردوی آنها شوک بزرگی برای فوتبالی‌ها بود‌.

دیگر خبرها

  • میلان آماده برکناری استفانو پیولی در انتهای فصل؛ پائولو فونسکا گزینه جدید روسونری
  • سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • دو گزینه پرید: سه نامزد نهایی مربیگری بایرن
  • دیده شدن چند پهپاد ناشناس در آسمان عراق
  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!