Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داوود پرهیزگار رئیس کمیته فوتسال و مسئول برگزاری مسابقات فوتسال زیر 20 سال قهرمانی آسیا در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت: میزبانی از این مسابقات با حضور 12 تیم برای نخستین بار در شهر تبریز اتفاق بسیار ارزشمندی بود که با وجود تمامی سختی ها با موفقیت و سربلندی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است در اینجا از همکاری نزدیک تمامی مسئولین در حوزه های مختلف استان خصوصا اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ، هیات فوتبال استان ، مسئولین ورزشگاه پورشریفی ، شهرداری ، استانداری، نیروی انتظامی و سایر بخش ها قدردانی کنیم که بدون همکاری و حمایت آنها چنین موفقیتی به دست نمی آمد.

پرهیزگار اضافه کرد: تیم اجرایی فدراسیون فوتبال به مدت چند ماه درگیر برگزاری رقابت ها بود و زحمات شبانه روزی اعضای این تیم در نهایت منجر به برگزاری موفقیت آمیز رقابت ها شد. لازم است به این نکته اشاره شود که استانداردهای AFC در میزبانی از رقابت ها نسبت به سال های گذشته ارتقا پیدا کرده و به مراتب آیتم ها و موارد بیشتری از کشور میزبان درخواست می شود. با این وجود نمایندگان کنفدراسیون در تمامی بخش ها از میزبانی شایسته ایران قدردانی و تشکر کردند و این میزبانی را در حد رقابت های استاندارد جهانی و بین المللی ارزیابی کردند.همچنین تیم ها و کشورهای شرکت کننده نیز از شرایط میزبانی کمال رضایت را داشتند که این باعث خوشحالی است.

رئیس کمیته فوتسال اضافه کرد: ریاست محترم فدراسیون و همکارانشان همچنین سرپرست دبیرکلی آقای شکوری نهایت همکاری و حمایت را از این میزبانی داشتند و تمامی ظرفیت ها برای موفقیت کشور در برگزاری رقابت ها فراهم شد. در واقع این الگویی بود که به تیم برگزاری AFC توانمندی های فوتبال ایران و خصوصا شهر تبریز را نشان می داد تا بعد از میزبانی ایران از فینال لیگ قهرمانان اسیا یک اتفاق بزرگ دیگر نیز برای فوتبال کشور ثبت شود. من فکر می کنم این میزبانی شایسته می تواند زمینه ساز میزبانی فوتبال ایران از رقابت ها و رویدادهای معتبر فوتبال آسیا در رده های مختلف باشد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ از امروز جمعه در چونگجو کره جنوبی آغاز شد.   تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه روئینگ حضور دارد.   مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در گروه دوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، اندونزی، کره و ویتنام با زمان ۷:۱۵.۹۶ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کردند و به فینال مسابقات راه یافتند. در این رقابت نمایندگان ویتنام و اندونزی دوم و سوم شدند.   فینال این ماده یکشنبه صبح برگزار می‌شود.   فاطمه مجلل در روئینگ تکنفره بانوان در گروه سوم مقدماتی در رقابت با حریفانی از سنگاپور، فیلیپین، تایلند و قزاقستان با زمان ۸:۰۲۰۶۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند.   نیمه نهایی این ماده فردا صبح برگزار می‌شود.   ­در مردان و در گروه دوم مقدماتی روئینگ تکنفره، حمید رضا رضوانی در رقابت با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق با زمان ۷:۳۶.۹۴ دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به شانس مجدد مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان مالزی، هند و عراق اول تا سوم شدند.   شانس مجدد این ماده امروز ظهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • حکم ‏CAS‏ علیه اسپانیا: انتخابات را از نو برگزار کنید
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت انتخابی المپیک
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • قدردانی قائم مقام وزارت صمت از امیر نامی رئیس ستاد بحران کل کشور