Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@22:36:04 GMT

چایی راند آخر روی صحنه فرشچیان سرو می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۳۶۹۵

چایی راند آخر روی صحنه فرشچیان سرو می‌شود

نمایش "چایی راند آخر" به کارگردانی مسعود نریمانی از ۴ تا ۱۹ تیرماه در سالن فرشچیان به روی صحنه می رود.

به گزارش ایمنا، این نمایش به نویسندگی امیر بهبودنیا و کارگردانی مسعود نریمانی از سوی دفتر تخصصی تئاتر(تالار هنر) وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به نمایش در می آید.

نمایش "چایی راند آخر" از ارتباط آدم ها می گوید، ارتباطی که این روزها دوام خود را در گیر و دار زندگی شلوغ مدرن در خطر می بیند در واقع این اثر به دنبال ادای دین به اخلاقیات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش از ۴ تا ۱۹ تیرماه  ساعت ۱۸ در سالن اصلی مجموعه فرهنگی هنری استاد فرشچیان به روی صحنه می رود که علاقه مندان برای تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت gishe۸.com مراجعه کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تئاتر تئاتر اصفهان نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد

تئاتر «چه کسی جوجه تیغی را کشت» به نویسندگی وکارگردانی بهرام افشاری پیش از شروع اجرا، میلیاردی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گروه اجرایی، تئاتر «چه کسی جوجه تیغی را کشت» پیش از شروع اجراها و در پیش‌فروش بیش از ۶۰۰۰ بلیت فروخت و دو میلیاردی شد.

 این اثر نمایشی، به تهیه کنندگی محمد قدس که از ۱۵ فروردین روی صحنه می‌رود، در دوره اجرای قبلی توانست نظر مخاطبان تئاتر و هنرمندان را به خود جلب کند.

پیش فروش اجراهای جدید این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.
تئاتر«چه کسی جوجه تیغی را کشت» با بازی بهرام افشاری و تینو صالحی از ۱۵ فروردین ماه هر روز در دو سانس در ساعت‌های ۲۰ و ۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی می‌توان به مدیر تولید: علی ‌اکباتانی، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، گرافیست: پیمان امدادی و مدیر تبلیغات:  آریان امیرخان اشاره کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر به فرهنگ و آئین‌های سنتی مردمان لر
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • «هیدن» پس‌از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • پسر کارگردانی نمایشنامه پدرش را بر عهده گرفت
  • «آن‌ها دروغ می‌گویند» در پردیس تئاتر شهرزاد
  • نمایشِ بهرام افشاری ۲ میلیاردی شد
  • استقبال مخاطبان از «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت»