Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@03:30:40 GMT

سرقت با آبمیوه مسموم + عکس

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۳۶۹۸

سرقت با آبمیوه مسموم + عکس

به گزارش ایسنا، در تاریخ هفتم اردیبهشت امسال پرونده‌ای مبنی بر سرقت موتورسیکلت به شیوه بیهوشی از کلانتری ۱۱۵ رازی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد و شاکی پس از مراجعه به این پایگاه گفت: با فردی در خیابان آشنا شدم و پس از مدتی گفت و گو، دوستی مان آغاز و به وی پیشنهاد دادم که من نیز تنها هستم و به منزلم که در همین نزدیکی است، برویم در طول مسیر وی از مغازه‌ای که در نزدیکی محل سکونتم بود، آبمیوه‌ای خریداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند دقیقه از حضورمان در منزل سپری نشده بود که این فرد پیشنهاد داد که دو لیوان بیاورم تا قبل از اینکه آبمیوه گرم شود آن را بنوشیم، اما هنوز چند دقیقه از خوردن آبمیوه نگذشته بود که احساس سنگینی در سرم و سپس سرگیجه کردم و دیگر چیزی نفهمیدم و وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم موتورسیکلتم که در گوشه‌ای از حیاط پارک شده بود به سرقت رفته است.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه در بیست و پنجم خرداد ماه مأموران کلانتری حصار امیر ورامین هنگام گشت زنی در سطح حوزه به راکب و سرنشین موتورسیکلتی مشکوک شده که با استعلام گیری مشخصات موتورسیکلت مشخص شد که این موتور سرقتی بوده و دارای سابقه ثبت سرقت در پلیس آگاهی پایتخت است. در همین راستا مأموران پلیس پس از دقایقی تعقیب و گریز، اقدام به دستگیری یکی از موتورسواران کردند.

در ادامه متهم دستگیر شده و موتورسیکلت کشف شده به همراه سرنشین آن به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و در ادامه تحقیقات پلیسی، متهم دوم پرونده نیز توسط مأموران بازداشت شد.

در جریان تحقیقات انجام شده متهم اصلی پرونده به سرقت دو فقره موتورسیکلت به شیوه بیهوشی اعتراف کرد اما با توجه به اینکه احتمال ارتکاب جرایم دیگری نیز از سوی وی وجود دارد، بازپرس شعبه نهم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۱ دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم در رسانه‌ها را برای شناسایی سایر جرایم مشابه وی، صادر کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تأیید این خبر اعلام کرد: شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند باید برای پیگیری شکایت خود به پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت واقع در خیابان پاستور مراجعه کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 

                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.   وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.    این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.   فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.   سردار سلمانی اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • مدل جدید تریاک‌فروشی در شمال تهران توسط یک زن
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال
  • افزایش ۳۲درصدی مجموع کشفیات پلیس در نوروز
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز