Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع روسیه از آغاز تمرینات نظامی ناگهانی برای افزایش آمادگی رزمی نیروهای مسلح ناحیه نظامی مرکزی این کشور به دستور "ولادیمیر پوتین" خبر داده و اهداف تعیین شده در این تمرینات را تشریح کرد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»،  "سرگئی شایگو" وزیر دفاع روسیه امروز، دوشنبه، در نشستی با مقامات بلندپایه نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد که تمرینات ناگهانی و اعلام نشده از قبل به منظور افزایش آمادگی رزمی نیروهای نظامی مناطق مرکزی روسیه به دستور "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور و فرمانده کل نیروهای مسلح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این مانورهای ازقبل اعلام نشده، تمرینات کاملی برای افزایش توان رزمی واحدهای نظامی ناحیه نظامی مرکزی روسیه، بخشی از ناحیه نظامی جنوبی و شرقی و واحدهایی از نیروهای هوابرد و حمل و نقل هوایی شرکت دارند.

وزیر دفاع روسیه یادآور شد وظایف در نظر گرفته شده در این تمرینات، در جهت تقویت حفاظت از مناطق نظامی و غیرنظامی مهم در کشور، دفاع ضدهوایی، دفع حملات تروریستی، نابودی گروه‌های مسلح غیرقانونی و دیگر نیروهای نظامی مورد تمرین قرار می گیرند.

انجام تمرینات نظامی-دریایی مشترک روسیه و چین در دریای زردادامه مدرن‌سازی سامانه‌های موشکی ارتش روسیه

شایگو یادآورشد این تمرینات نظامی از 24 الی 28 ژوئن (3-5 تیر ماه) برگزار شده و در آنها بیش از 50 تمرین نظامی مختلف در بیش از 35 منطقه نظامی انجام می‌شوند. به گفته وی، وزارت دفاع روسیه مستشاران نظامی خارجی را از آغاز تمرینات نظامی ناگهانی نیروهای مسلح ناحیه نظامی مرکزی روسیه مطلع کرده است.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,87,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رهبر انقلاب بر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح +| ویدئو

دریافت 20 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب در دیدار جمعی از فرماندهان فرمودند: موضوع اصلی اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است نه تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده.

کد خبر 846049 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه دفاع - ستاد کل نیروهای مسلح دفاع - موشک رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • روسیه کنترل یک روستای دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • روسیه کنترل یک روستا دیگر در دونتسک را به دست گرفت
  • بشار اسد: روسیه در جنگ اوکراین پیروز خواهد شد
  • روسیه یک منطقه دیگر دونتسک را آزاد کرد
  • هدیه مجلس به وزارت دفاع /سازمان سپند چه کمکی به نیروهای مسلح می کند؟
  • تاکید رهبر انقلاب بر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح +| ویدئو
  • سازمان «سپند» در سطح مرزشکنی دانش حرکت می‌کند
  • وزارت دفاع در مسیر تجهیز و تسلیح سپاه از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند
  • ۵۰ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • وزارت دفاع:‌ سپاه جزو برترین نیروهای نظامی جهان است