Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارشاد استان تهران با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره آواها و نواهای رضوی در استان تهران گفت: این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در دهه کرامت برگزار می‌شود. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، احد جاودانی امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی دهه کرامت با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) با اشاره به شعار خدمت کریمانه «مهربانی به رسم اهل‌بیت(ع)» به عنوان شعار دهه کرامت سال جاری اظهار داشت: آغاز دهه کرامت امسال از 13 تیرماه همزمان با شب ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز و تا 23 تیرماه شب ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های ایام دهه کرامت بیان کرد: در سال جاری حدود 200 برنامه در استان تهران در دهه کرامت اجرا می‌شود و در این راستا تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مکلف شدند تا برنامه‌های مدون و عملیاتی خود را در هفته کرامت ارائه دهند.

اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در دهه کرامتبرنامه‌های آستان حضرت عبدالعظیم (ع) در دهه کرامت تشریح شدبرنامه‌های دهه کرامت به طور ویژه در مناطق سیل زده لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل ارشاد استان تهران افزود: موضوعی که در دهه کرامت در پی تحقق آن هستیم تعمیق و ترویج سبک زندگی و سیره عملی ائمه اطهار(ع) در جامعه است که در شرایط امروز جامعه امری اجتناب‌ناپذیر است.

جاودانی سپس با اشاره به برگزاری چهارمین دوره جشنواره آواها و نواهای رضوی در استان تهران خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در دهه کرامت در استان تهران اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه ها و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

کد خبر 6080933

دیگر خبرها

  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت در تهران
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳