Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی از اجرای حکم قلع و قمع ۷۱۵۰ متر مربع از مستحدثات غیرقانونی در محدوده شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سرخوش در گفت‌وگو با خبرنگار اروم‌نیوز، با اشاره به اینکه این اقدامات با دستور دادستانی انجام می‌شود، اظهار داشت: طی ۲ روز اخیر حکم قلع و قمع در بیش از ۷ هزار و ۱۵۰ متر مربع مستحدثات غیرقانونی مسیر روستای امامزاده ارومیه شامل دیوارکشی، احداث بنا و شارع انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: هرنوع تغییر کاربری در اراضی زراعی و باغی باعث کاهش یافتن مساحت اراضی کشاورزی می‌شود و به همین دلیل شاهد کاهش تولیدات خواهیم بود. بدون شک در راستای دستیابی به خودکفایی و توسعه کشاورزی در سطح استان چنین اقداماتی تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی، در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۴ مورد حکم در راستای قلع و قمع و تخریب بناهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی اجرا شده، عنوان کرد: با دستور مراجع مربوطه این اقدام ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ نشست کمیسیون رفع تداخل اراضی استان با حضور محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی، غلامحسینی مدیر کل ثبت اسناد و املاک، قاسم زاده مدیر کل منابع طبیعی، عبدی جانشین و مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی، ارجمندی نماینده اقتصاد و دارایی، رحماندوست مدیر امور اراضی و روسای ادارات امور اراضی و نمایندگان دستگاه های اجرایی آغاز به کار کرد.

در این کمیسیون پلاک های کارندچال، کش رود و قدیم آباد در شهرستان قزوین و حاجی آباد لیاء و دانسفهان در شهرستان بوئین زهرا پس از اتمام کار کارشناسی و اتخاذ آرا مراحل رفع تداخل آن‌ها به پایان رسید.

از مجموع یک هزار و ۲۰۲ پلاک در استان قزوین ۱۹۰ پلاک مستثنیات بوده و یک هزار و ۱۲ پلاک مشمول رفع تداخل است که تاکنون کار کارشناسی ۹۱۴ پلاک به پایان رسیده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898717

دیگر خبرها

  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • کاهش پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • بیشترین تغییر کاربری اراضی کشاورز در لرستان مربوط به خرم‌آباد است
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • آزاد سازی اراضی کشاورزی در محمودآباد