Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@16:12:14 GMT

مجیدی: اردوی تیم امید در بهترین شرایط برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۳۹۳۹

مجیدی: اردوی تیم امید در بهترین شرایط برگزار شد

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم امید ایران پس از جلسه امروز با رئیس، سرپرست دبیرکلی و مسئولان بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال گفت: از حمایت‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون در راه برپایی نخستین اردوی تیم امید کمال تشکر را دارم. ما در این اردو، به بررسی وضعیت بازیکنان قبلی و همچنین گروهی از نفرات جدید پرداختیم.
وی ادامه داد: اردوی تیم امید در بهترین شرایط ممکن برپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که مجموعه‌ای از بازیکنان مستعد و با انگیزه را در اختیار داریم. به طور حتم، این نفرات استعدادهای درخشان برای فردای فوتبال کشور هستند و شکی نیست که در سال‌های آتی پیراهن تیم ملی بزرگسالان را برتن خواهند کرد. این موضوع مسؤلیت آنها را بیشتر می‌کند.
سرمربی تیم امید ایران خاطرنشان کرد: اینکه فدراسیون فوتبال نگاه بلند مدت به آینده دارد موضوع بسیار مهمی است. در جلسه امروز، کلیه جزئیات اردویی، مسابقات، پشتیبانی، بین امللی با حضور تاج مورد بررسی قرار گرفت و تأکیدات رئیس فدراسیون فوتبال به بخش‌های زیر مجموعه باعث دلگرمی برای من است. برنامه‌های تیم امید با همراهی مدیر تیم در روزهای آتی پیش خواهد رفت و همه با انگیزه بالا در روند آماده سازی تیم شرکت خواهند داشت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس هیئت هندبال استان گفت:۲۶ بازیکن در این اردو دعوت شدند.  مصطفی پارسایی افزود: محمد بابالادی، محمد حسین یوسفی، پارسا شهابی، امید عنایتی جو، متین عادی منش، رضا کثیری، مهدی تیموری، علیرضا کمانی، پارسا باباپور، حسین علمی خواه، طا‌ها فتاحی، علی علی‌بیگی، مهدی جمالی، متین زارعان، احمد قنبری، راستین رضوانی نیا، شادمهر خسرونژاد، محمدحسن پنهانه، صالح عباسی، محمدجواد میرزائی، مهرزاد مظفری، هادی شریفی، پوریا سلحشور، امیرعباس رجبی، امیرحسین عادلی و پدرام پرماه ۲۶ بازیکنی هستند که در این اردو شرکت کردند. پارسائی افزود: محمد حسین یوسفی، متین عادل منش، شادمهر خسرونژاد، پدرام پرماه، امیرحسین عادلی، امید عنایتی جو، حسین علمی خواه ۷ بازیکن از استان هستند که در این اردو جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند. مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزاد منجیری (سرمربی)، الله کرم استکی و مجید پارسایی (مربی)، علیرضا خانی (آنالیزور) و امید کاظمی (آسیب شناس ورزشی) کادر فنی تیم ملی نوجوانان را تشکیل می‌دهند. دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود که طی آن تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های عراق و هند همگروه است.

دیگر خبرها

  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • اعلام اسامی نفرات ثبت‌نام کننده در انتخابات فدراسیون شطرنج
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور