Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  اولیا میرلاشاری معاون مدیرکل و رئیس اداره دامپزشکی چابهار  اظهار داشت: بیش از هزار و ۴۰۰ فقره گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای ذرت تراریخته از مبدا کشور برزیل که در بندر شهید بهشتی چابهار تخلیه شده بود صادر شده است.

وی افزود: کارشناسان اداره دامپزشکی چابهار از زمان تخلیه محموله ذرت ترا ریخته با نظارت کامل بهداشتی بر روند تخلیه، انبار، انجام نمونه‌برداری و آزمایش‌های کنترل کیفی، میکروبی و شیمیایی پس از حصول اطمینان از سلامت آن هم اینک به منظور خروج محموله به اقصی نقاط کشور مشغول صدور گواهی بهداشتی قرنطینه‌ای حمل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره دامپزشکی چابهار بیان کرد: با توجه به نیاز صنعت دامپروری کشور به نهاده‌های دامی جهت خوراک دام، طیور، آبزیان و دستور استاندار سیستان و بلوچستان کارکنان این اداره با وجود کمبود نیروی انسانی نزدیک به ۵۰ روز از صبح تا پاسی از شب و گاهی در سه نوبت‌کاری مشغول صدور مجوز حمل بهداشتی و قرنطینه هستند.

وی ادامه داد: تاکنون حدود ۵۰ درصد از محموله ذرت ترا ریخته دامی از بندر شهید بهشتی چابهار به سایر نقاط کشور حمل شده است.

انتهای پیام/ع

 ۵۰ درصد از محموله ذرت ترا ریخته دامی از بندر  چابهار حمل شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی بنادر و دریانوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان
  • قریب به ۸تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در شهرستان زاهدان معدوم شد
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • توقیف ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز در تویسرکان
  • دامپزشکی سبزوار ۷۰ متخلف بهداشتی را به دادگاه کشاند