Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، با توجه به نیاز روز افزون متقاضیان پیوند مغز استخوان و در مانهای جدید بیماریهای صعب العلاج و وجود پتانسیل علمی و عملیاتی و با نیت وهمت خیر بانوی پرهیزگار سرکار خانم اشرف کوچک زاده جانمایی و بازدید از محل احداث مرکز پیوند استخوان بیمارستان شاه ولی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید، حلوانی معاون علوم پزشکی استان یزد، محمد رضا مرتضوی زاده معاون تحقیقات و پژوهش دانشکده پزشکی و رئیس بخش آنکولوژی و سرطان بیمارستا ن شاه ولی، مسعود کلامی یزدی مدیر توسعه سلامت استان یزد، احمد زارع پور عضو هیات علمی دانشکده عمران واحد یزد و محمدگلشن مدیر بیمارستان شاه ولی و مدیر اجرایی طرح،خیر محترم را همراهی کردند.

درپایان این بازدید تاکید شد: طراحی، ساخت و استقرار وسایل و لوازم مورد نیاز در اولویت برنامه های کاری بیمارستان قرار گرفته شود و مراحل اخذ مجوز و طراحی بصورت همزمان انجام پذیرد.

انتهای پیام /

325 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است که پس از بهره برداری می‌توانند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملاً رایگان است.

وی همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در چهار طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تأسیسات) ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در این بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی و جمعی از مدیران دانشگاه هم حضور داشتند.

کد خبر 747994

دیگر خبرها

  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان