Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@22:13:55 GMT

شرور مسلح تهرانپارس دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۳۹۸۷

شرور مسلح تهرانپارس دستگیر شد

به گزارش وانانیوز، 

سردار علی ذوالقدری دراین باره گفت: چندی پیش با شکایت شهروندان ساکن محدوده تهرانپارس مبنی اخلال در نظم و امنیت این محله از سوی یک شرور، تیمی از مأموران پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تحقیقات خود برای دستگیری این فرد را آغاز کردند.

وی با اشاره به اقدامات مأموران برای دستگیری این فرد گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد متهم با خرید و فروش سلاح گرم و سرد، چندین بار با سلاح سرد و گرم اقدام به زورگیری و خفت گیری از شهروندان در محله تهرانپارس کرده و این مساله منجر به نارضایتی و شکایت شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالقدری با اشاره به اخذ مجوز قضائی برای دستگیری متهم گفت: دستگیری متهم در دستورکار مأموران قرار گرفت و آنان پس از انجام تحقیقات محسوس و نامحسوس و اقدامات فنی مخفیگاه متهم را در همان محدوده تهرانپارس شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه این شرور تحت تعقیب کارآگاهان پلیس آگاهی نیز بود، اظهارکرد: این متهم که از اشرار سابقه دار است، در تحقیقات انجام شده به جرایم خود مبنی بر خرید و فروش سلاح سرد و گرم و همچنین قدرت نمایی، عربده کشی، خفت گیری و زورگیری از شهروندان با تهدید سلاح معترف شد.

وی اضافه کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم، ۴۴ فشنگ جنگی، یک دستگاه شوکر و سه قبضه سلاح سرد کشف و ضبط و پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرا ارجاع شد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تهرانپارس شرور دستگیری اراذل و اوباش خشونت مسلحانه پلیس امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد ماموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را بدست آورده و آن را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

سردار احمد نگهبان افزود:  تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی  متهم را در حالی پرسه زنی در اطراف خودرو‌های پارک شده در محدوده خیابان ۱۷ شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

وی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو‌های پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرایم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد