Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر حمله سایبری به تأسیسات نظامی ایران را بی اساس خواند و گفت که آنها با طرح این ادعا می‌خواهند موفقیت ایران در سرنگونی پهپاد جاسوسی این کشور را خنثی کنند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سیدحسین نقوی حسینی، در واکنش به ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر حمله سایبری به تأسیسات نظامی ایران گفت: یکی از اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها علیه کشورمان برنامه ریزی برای حملات سایبری است که تعداد این حملات بسیار زیاد و به صورت مستمر بوده و به شیوه‌های مختلف طراحی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آنها تلاش می‌کنند که در شبکه ارتباطی ما مشکلاتی ایجاد کنند اما توانمندی ما برای مقابله بسیار بالاست. ما ضمن خنثی کردن این حملات با آنها مقابله می‌کنیم و اجازه حمله را نمی‌دهیم.

وی افزود: ادعای آمریکایی‌ها در موفقیت در این حملات بی اساس است چون توانمندی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با این حملات بسیار بالاست. ما اجازه نمی‌دهیم آرامش شبکه‌های ارتباطی و اطلاعاتی به هم بخورد. آنها حملات زیادی را طراحی کردند اما به نتیجه نرسیدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه «دشمنان ما به صورت مستمر حملات سایبری علیه شبکه‌ اطلاعاتی و ارتباطی ما انجام می‌دهند» تصریح کرد: در همین باره وزیر ارتباطات هم اشاره‌ای داشت که در سال چند میلیون حمله سایبری خنثی می‌شود، دشمنان تلاش خود را برای حملات سایبری انجام می‌دهند اما توانمندی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله بسیار زیاد است.

نقوی حسینی در جمع بندی اظهار کرد: ادعای آمریکایی‌ها در حمله سایبری به تأسیسات نظامی بی اساس است. آنها می‌خواهند موفقیت ما در سرنگونی پهپاد جاسوسی را خنثی کنند حال این که هنوز به این موضوع نرسیده‌اند که توانمندی ما برای خنثی کردن حملات سایبری علیه شبکه‌های اطلاعاتی و ارتباطی بسیار زیاد بوده و اقدامات آنها تاثیرگذار نیست.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: حمله سایبری صدای ایران ایران صدا ایران صدا ایرانصدا کمیسیون امنیت ملی نقوی حسینی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، سخنگوی وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه گزارش ها مبنی بر خنثی سازی یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل را تکذیب کرد.

در بیانیه وزارت کشور عراق در این باره آمده است: خبر مخابره شده مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهر موصل و خنثی سازی آن توسط نیروهای امنیتی صحت ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما وجود هیچ خودروی بمب گذاری شده در داخل شهر موصل را تایید نمی کنیم.

وزارت کشور عراق در پایان تاکید کرده است که شایعه منتشر شده به خودروی متعلق به یکی از دانشجویان مرتبط است که آن را در خیابان نزدیک دانشگاه رها کرده و وارد دانشکده شده است. وزارت کشور عراق خواستار دقت در مخابره اطلاعات و اطلاع از اخبار منحصراً از منابع رسمی شد.

کد خبر 6087921 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • پنجم اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا درصحرای طبس
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • تکذیب بیانیه منسوب به حزب‌الله عراق درمورد ازسرگیری حملات علیه پایگاه‌های نظامی آمریکا
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق