Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، هروه سبورن مدیر منطقه خاورمیانه آژانس دانشگاهی فرانکوفونی در همایش بین‌المللی فرانسه زبان که با هدف آموزش و بیان تجربیات بین رشته‌ای برگزار شد، اظهار کرد: در سال  ۲۰۱۹ بورسیه دانشجویان دکتری در تهران و پاریس توسط وزارت علوم و آژانس فرانکوفونی انجام می‌شود؛ همچنین با همکاری ایران و فرانسه به زودی رشته فوق لیسانس حقوق در دانشگاه شهید بهشتی دایر و سال آینده بورسیه دانشجویان دکتری در تهران و پاریس تامین مالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضویت ۱۰ دانشگاه ایرانی در آژانس فرانکوفونی

مدیر منطقه خاورمیانه آژانس دانشگاهی فرانکوفونی با اشاره به اینکه ۱۰ دانشگاه ایران عضو آژانس فرانکوفونی هستند، بیان کرد: ۱۰ دانشگاه ایران همکاری تاریخی خوبی با  آژانس فرانکوفونی دارد؛ ایران کشوری وسیع با تاریخ و فرهنگ قدیمی و علم است و تصور می‌کنیم می‌توانیم با ایران همکاری طولانی و اثربخش داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی

سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از تصویب یک رشته دکتری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی اضافه کرد: رشته دکتری مهندسی مکانیک (بیو سیستم ـ انرژی‌های تجدیدپذیر) با کد ۵۰۳۸۹ که از مدت‌ها قبل مورد پیگیری قرار گرفته بود پس از تأیید نهایی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب نهایی رسید و در دفترچه امسال بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته رشته دکتری مدیریت آموزشی به همراه هفت رشته در مقطع کارشناسی ارشد در مراحل پایانی تصویب قرار دارد که با توجه به تأیید شاخص‌ها و استاندارد‌های آموزشی و پژوهشی واحد لامرد توسط کارشناسان و ارزیابان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ایجاد شرایط لازم و مطلوب برای دایر شدن رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی در آینده نزدیک هشت رشته اشاره شده به جمع رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اضافه خواهد شد.

هاشمی، وجود رشته‌های متنوع در مقاطع مختلف تحصیلی به‌خصوص در مقاطع تحصیلات تکمیلی با توجه به نیاز‌های جوانان و شرکت‌ها، ادارات و صنایع منطقه را نقطه عطفی برای جوانان و خانواده‌های محترم آنها دانست که در راستای سهولت ادامه تحصیل و کاهش هزینه‌های تحصیلی کمک زیادی به خانواده‌ها کرده است.

وی تشریح کرد به‌منظور تسریع در رفع مشکلات دانشجویان شماره همراه ۰۹۱۷۰۲۶۱۸۶۶ و شماره ثابت ۰۷۱۵۲۷۲۰۳۶۰ روابط عمومی دانشگاه، آماده پاسخگویی به سؤالات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان و داوطلبان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد