Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-29@15:48:20 GMT

تصاویر:خروج قطار از ریل در بنگلادش

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۴۰۷۰

تصاویر:خروج قطار از ریل در بنگلادش

تصاویر:خروج قطار از ریل در بنگلادش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: خروج قطار ریل بنگلادش تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولتون: ترامپ مصمم به خروج از ناتو است

مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا با تاکید بر اینکه ترامپ مصمم به خروج از ناتو است گفت که وی در صورت عهده داری مجدد ریاست جمهوری آمریکا می تواند به ناتو پشت کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جان بولتون، سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد که هم چنین به عنوان مشاور امنیت ملی بین سال‌های 2018 تا 2019 در دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکاخدمت کرده در گفتگویی با اس ار اف سوئیس اعلام کرد که اگر ترامپ دوباره انتخاب شود، می تواند به ناتو پشت کند.

وی در ادامه گفت: من فکر می کنم او ( ترامپ) همچنان مصمم به خروج از ناتو است. احتمالاً جنگ اوکراین دلایل بیشتری برای این موضوع به او می دهد - ترامپ چیزهایی را گفته است که اصلاً به نفع اوکراین و ناتو نبود. امیدوارم اشتباه کرده باشم اما برای ترامپ این تصمیم مربوط به امنیت ملی نیست. او فقط کاری را انجام می دهد که فکر می کند برای خودش بهترین است.

بولتون در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا ترامپ حق دارد به اروپایی ها به دلیل اینکه بیشتر آن ها دو درصد از تولید ناخالص داخلی را در زمینه دفاعی هزینه نمی کنند فشار بیاورد گفت: ترامپ این حق را دارد. من نیز از متحدان اروپایی خود خواسته ام که بیشتر برای دفاع هزینه کنند. ایالات متحده آمریکا حدود 3.5 درصد از تولید ناخالص داخلی را صرف دفاع می کند، ولی ما این را از دیگر اعضای ناتو نمی خواهیم.

وی افزود: اما اگر تهدید به همین شکل ادامه پیدا کند، ایالات متحده ممکن است مجبور شود 5 یا 6 درصد برای دفاع هزینه کند، همانطور که در زمان رئیس جمهور رونالد ریگان انجام داد. سپس فشار بر سایر اعضای ناتو افزایش خواهد یافت تا حداقل سه یا چهار درصد هزینه کنند.

این مقام سابق آمریکا در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت انتخاب ترامپ، حمایت آمریکا از اوکراین در خطر خواهد بود گفت: این رخ خواهد داد و جای سوالی نیست. ترامپ گفته است که می تواند مشکل اوکراین را در 24 ساعت حل کند. این البته مضحک است. او گفته که رئیس‌جمهور زلنسکی و رئیس‌جمهور پوتین را در یک اتاق می‌نشاند و درباره کل موضوع مذاکره می‌کند.

ترامپ شکست خواهد خورد. اما ترامپ خود را خطاناپذیر اعلام کرده است. احتمالاً ترامپ چیزی را پیشنهاد می کند که برای پوتین و روسیه بسیار سودمند خواهد بود. وی ابراز نگرانی کرد که ترامپ انگشت اتهام را به سمت ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین بگیرد.

وی در ادامه این طور گفت که ترامپ مجذوب شیوه حکومت بزرگانی چون پوتین است. آن‌ها هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند و مجبور نیستند دائماً با مجلس یا دادگاه‌ها سر و کار داشته باشند. برخورد با مستبدانی که به طور کامل جمعیت خود را کنترل می کنند برای ترامپ سرگرم کننده تر از برخورد با سیاستمداران غربی است که محدودیت های دموکراتیک دارند.

وی همچنین گفت: ترامپ همچنین دوست دارد مانند شی جینگ پینگ در چین حکومت کند. ترامپ معتقد است که اگر مثلاً رابطه شخصی خوبی با پوتین داشته باشد، روابط آمریکا و روسیه نیز خوب خواهد بود. این مستبدان درک می کنند که باید از منافع ملی خود محافظت کنند. ترامپ این را نمی فهمد.

بولتون در ادامه با این پرسش مواجه شد که گفته می‌شود ترامپ در دور دوم ریاست‌جمهوری خود در کاخ سفید، خود را با مردان وفادار احاطه خواهد کرد. آیا او در دوره دوم لجام گسیخته تر خواهد بود و در پاسخ گفت: بله او گفته است که می خواهد از دشمنانش انتقام بگیرد - و گفت که این کار را برای طرفدارانش انجام می دهد. این امر او را غیرقابل پیش بینی تر و احتمالاً خطرناک تر می کند.

وی افزود: هنگام تصمیم گیری، ترامپ اغلب تنها به آنچه از نظر سیاسی به او کمک می کند توجه می کند. این همان چیزی است که او را در دوره دوم بسیار خطرناک می کند: این آخرین دوره ریاست جمهوری او خواهد بود و دیگر هرگز مجبور نخواهد بود به رای دهندگان پاسخ دهد.

حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوتخشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا ارمنستان توان خروج از پیمان امنیت جمعی روسیه را دارد؟
  • بولتون: ترامپ مصمم به خروج از ناتو است
  • خروج خودرو‌های مسافرتی از پایتخت
  • زیان ۱۰۰ میلیارد دلاری شرکت‌هایی که از روسیه خارج شدند
  • اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع» از فردا در فیلم‌نت
  • اکران آنلاین دو فیلم سینمایی
  • استفاده طالبان از بالگردهای آمریکا پیام ضعف واشنگتن است
  • اعلام زمان اکران آنلاین «ورود و خروج ممنوع»
  • کشوری که از ویرانه اقتصادی به قطب نساجی جهان تبدیل شد
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره