Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو می گوید موفقیت های تیم در فصل گذشته ثمره همت عالی و اراده قوی بود که در حمایت از تیم شکل گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی ضمن حضور در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار کرد: سال قبل تیم فوتبال شهرخودرو خراسان به بن‎بست رسیده بود و با مشکلات ریز و درشتی روبه‌رو بودیم، اما حمایت های شورای شهر و مدیریت شهری مشهد در آن زمان، مشکلات تیم را حل کرد و نقطه عطفی برای باشگاه ایجاد نمود تا راه را ادامه دهیم و در نهایت به سهمیه آسیایی دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: تاکنون در شهرهای مختلفی مربی‌گری کرده‌ام، ولی چنین اراده‌ای برای موفقیت تیمی از سوی مسئولان آن شهر مشاهده نکرده‌ام. اتفاقات سال پیش گرچه سختی‌های خاص خود را داشت، اما با همدلی و وفاق شهری و استانی توانستیم از آن روزها فاصله بگیریم و به ساحل آرامش برسیم.

 

گل محمدی در پایان گفت: بازیکنانم در فصل گذشته زحمت اصلی را کشیدند و فشار زیادی را متحمل شدند. تمرینات پرفشار و مشکلات مالی در کنار نبود برخی از امکانات، شرایط سختی را رقم زد اما هیچ‌یک از بازیکنانم پا پس نکشیدند و با تلاش فراوان به امید روزهای خوب و کسب نتیجه درخشان، مزد زحمات خود را گرفتند. نباید فراموش کنیم که چه فشاری روی بازیکنانم بود و توقع هم از آنها به شدت زیاد بود.

یحیی گل محمدی (سرمربی) پدیده شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها یحیی گل محمدی سرمربی پدیده شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد/صدک‌بندی طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»

به گزارش خبرآنلاین -علیرضا محمدی ، اظهار کرد: مطابق قانون بودجه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است نسبت به به‌روزرسانی داده‌های ثبتی، متقن و قابل اتکا دریافتی از دستگاه‌های مختلف برای دهک‌بندی و وسع‌سنجی خانوارها، ۲ بار در سال (هر ۶ ماه یکبار) اقدام کند.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه آخرین به‌روزرسانی دهک‌بندی‌ها در دی ماه سال گذشته انجام شده است، مرحله بعدی اوایل شهریورماه انجام خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه یارانه‌بگیران فعلی براساس آخرین به‌روزرسانی دهک‌ها یارانه خود را دریافت می‌کنند، افزود: افرادی که نسبت به دهک‌بندی‌ها اعتراض و در سامانه ثبت اعتراض کرده‌اند، به تدریج توسط مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان بررسی می‌شوند و زمان اعمال تغییرات در شهریورماه است. به عبارتی دهک خانوارها تا دوره بعدی به‌روزرسانی‌ها غیر قابل تغییر بوده و مجدداً با دریافت داده‌های ثبتی اقتصادی و اجتماعی ارزیابی خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان تصریح کرد: طبق آخرین به‌روزرسانی‌ها ۸ درصد از افرادی که تغییراتی در دهک‌بندی‌شان ایجاد شده بود، ثبت اعتراض کرده‌اند که در حال بررسی اعتراض و وضعیت داده‌های ثبتی اقتصادی و اجتماعی هستیم و در صورت تایید اعتراض، در شهریور ماه اعمال می‌شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به صدک‌بندی خانوارها اشاره و خاطرنشان کرد: در سامانه حمایت وزارت رفاه، شناسنامه اقتصادی خانوار در هر کدام از شاخص‌ها به صورت صدک‌بندی درآمده است، به طوریکه باتوجه به مدل خودرو یا میزان تراکنش‌های بانکی و درآمدها، صدک وضعیت اقتصادی خانوار مشخص شده و در نهایت این صدک‌ها میانگینی از صدک کل خانوار را نشان می‌دهد.

وی به شهروندان گفت در صورت اعتراض نسبت به دهک‌بندی‌ها، از طریق سایت حمایت یا با شماره‌گیری ۰۲۱۶۳۶۹ با مرکز پاسخگویی وزارت رفاه که از ۸ صبح تا ۱۲ شب پاسخگوی مردم است، اعتراض خود را ثبت کنند.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894899

دیگر خبرها

  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • فراموش کردن زهرا و بهناز به دور از انسانیت است!
  • فراموش کردن سپیده و بهناز به دور از انسانیت است!
  • مرحله بعدی دهک‌بندی خانوارها اعلام شد/صدک‌بندی طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»
  • مشکلات مالی باعث شد ماشینم را بفروشم؛ برخی با اسنپ به تمرین می‌آیند!
  • مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی» معیار دهک‌بندی!
  • صدک‌بندی یارانه بگیران طبق مدل «خودرو» و «تراکنش‌های بانکی»