Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@15:04:33 GMT

مربی سپاهان پیشنهاد گل‌گهر را رد کرد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۴۱۲۲

مربی سپاهان پیشنهاد گل‌گهر را رد کرد

مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان خواهان اضافه شدن جلال امیدیان به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه بودند، اما مربی سپاهان به پیشنهاد گل‌گهر پاسخ منفی داد.

به گزارش "ورزش سه"، جلال امیدیان یکی از افراد کادر فنی طلایی پوشان به شمار می رود که از فصل هفدهم با امیرقلعه نویی کارش را به عنوان عضوی جدید از کادر فنی این مربی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیش تر در ذوب آهن با مجتبی حسینی و یحیی گل محمدی هم کار کرده بود.


جلال امیدیان که دو فصل از عمر فوتبالی اش را در تیم مس سپری کرده و چهره ای شناخته شده در استان کرمان به شمار می رود، این روزها با پیشنهاد باشگاه گل گهر سیرجان روبرو شده تا به عنوان دستیار اول وینکو بگوویچ فعالیت کند.


با این حال امیدیان که از شرایط خود در باشگاه سپاهان رضایت دارد، قصد ندارد به پیشنهاد باشگاه گل گهر پاسخ مثبت بدهد و در سپاهان به کار خود ادامه خواهد داد.

گل گهرسیرجان جلال امیدیان فولادمبارکه سپاهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها گل گهرسیرجان فولادمبارکه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله جلال زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارندگی‌های شدید و احتمال وقوع سیلاب، گفت: ۲۲۰ راهدار با ۱۸۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در قالب ۴۸ اکیپ راهداری در راهدارخانه‌ها و محل‌هایی که امکان سیلاب وجود دارد حضور داشته و آماده خدمت‌رسانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی پیرامون بارندگی و سیلاب خصوصاً در شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، بیرجند، زیرکوه، خوسف و طبس احتمال انسداد راه‌ها، تخریب پل و اختلال در سفرهای بین شهری وجود دارد.

وی افزود: اکیپ‌های راهداری در حال پایش مستمر راه‌ها و پل‌ها هستند و در صورت نیاز، اقدام به لایروبی و بازگشایی مسیرها خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از مردم خواست: از تردد در مناطق سیل‌خیز خودداری کنند و در صورت ضرورت، با رعایت احتیاط کامل رانندگی کنند و قبل از سفر نسبت به کسب اطلاع از سامانه ۱۴۱ اقدام کنند.

جلال زاده یادآور شد: امیدواریم با آمادگی کامل نیروهای راهداری شاهد تردد ایمن بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای در استان خراسان جنوبی باشیم.

کد خبر 6080520

دیگر خبرها

  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • هانسی فلیک تسلیم نمی‌شود؛ سرمربی آلمانی همچنان منتظر پیشنهاد مدیران بارسلونا
  • هر باشگاهی آرزوی داشتن بازیکنان سپاهان را دارد/ راه سپاهان با مورایس و کادرفنی‌اش درست است
  • امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند
  • طلب نجومی جلال الدین ماشاریپوف از استقلال
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند
  • مربی ذوب‌آهن: نسبت به نیم‌فصل اول کیفیت‌ بهتری داریم
  • مورایس: نه انتقادی می‌کنم و نه کسی را مقصر می‌دانم
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • پاسخ عجیب مورایس به انتقاد شدید از سپاهان؛ به خاطر موهای من است!