Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@13:37:48 GMT

یکی از شهدای گمنام در تایباد احراز هویت شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۷۴۱۴۰

یکی از شهدای گمنام در تایباد احراز هویت شد

مسول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تایباد گفت: از مجموع 9 شهید گمنام که در این شهرستان مرزی دفن شده‌اند یک شهید پس از پیگیری‌های انجام شده احراز هویت شد.

سرهنگ رمضان حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: سرباز وظیفه شهید اصغر سمیعی فرزند حجی، جمعی لشکر 88 زاهدان متولد سال 1345 از شهرستان فردوس خراسان جنوبی، در سال 1366 در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیکر مطهر این شهید بزرگوار پس از تفحص در سال 1389 در شهر تایباد به خاک سپرده شد.

مسول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تایباد مطرح کرد: در سال 1393 با پیگیری‌های انجام شده و آزمایشات DNA هویت وی احراز و پس از گذشت 9 سال مشخصات وی تثبیت شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تعویض سنگ مزار شهید سمیعی در تایباد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و با رضایت مادر و خانواده شهید قرار شدده طی مراسمی سنگ مزار تعویض گردد و پیکر آن انتقال نیابد.

در شهرستان تایباد 9 شهید گمنام در شهرهای تایباد، کاریز و مشهدریزه دفن شده است. این منطقه 114 شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اسلامی ایران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خانواده خراسان جنوبی دفاع مقدس قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، ، یادواره شهدای کنسولگری ایران در دمشق و سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد صاحب‌الزمان عج شهرستان لنده برگزار شد.  فرمانده سپاه ناحیه شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده گفت: یکی از مهم‌ترین رویداد‌های فرهنگی و معنوی استان کهگیلویه و بویراحمد بحث برگزاری دومین کنگره شهدای استان و اجلاسیه شهدای شهرستان لنده است. سرهنگ روح اله ویسی افزود: اجلاسیه شهدای شهرستان لنده در سالروز سوم خرداد در محل استادیوم ورزشی شهر لنده با حضور میهمانان لشکری و کشوری برگزار خواهد شد. وی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف عالی برگزاری اجلاسیه ترویج فرهنگی و سیره شهدا و معرفی هرچه بهتر به نسل جوان است و راه و یاد شهیدان مدافع حرم برای همیشه ماندگار و جاودان است و این نشان‌دهنده فرهنگ و تفکری است که ریشه در عاشورا دارد. ویسی گفت: عملیات وعده صادق نمونه‌ای وعده الهی در برخورد قاطع با ستمکاران و جنایت‌کاران بود که اقتدار و توان دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی را به جهانیان آشکار کرد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت ولی‌عصر (عج) شهرلنده و پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ۵۰ یادمان شهدای گمنام در مازندران نیازمند تکمیل است
  • آغاز ساخت یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری شب شعر و شاهنامه در شهرستان چرام
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • شب شعر و شاهنامه به همت حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود