Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سهراب قرقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروی انتظامی بعد از دریافت گزارش های شهروندان در خصوص سرقت اماکن خصوصی و ترانس های برق کشاورزی موضوع را به صورت ویژه در راس ماموریتهای پلیس آگاهی قرار داد.

وی ادامه داد: با تحقیقات شبانه روزی و اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، سارقان این تاسیسات شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی معرفی و تحویل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس سمیرم خاطرنشان کرد: در بازجویی فنی در پلیس آگاهی، سارقان به شش فقره سرقت از اماکن خصوصی شهروندان و تعدادی ترانس برق اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

قرقانی با اشاره به فصل کار و کشاورزی در این شهرستان تصریح کرد: وسعت و پراکندگی باغ ها و مزارع در بخش ها و روستاهای مختلف منطقه زیاد است اما پلیس در اقدام علیه سارقان و قانون شکنان قاطع و سریع خواهد بود.

وی افزود: لازم است کشاورزان و باغداران نیز مسایل ایمنی و امنیتی تاسیسات کار و کشاورزی خود را رعایت کنند و به محض مشاهده تخلف یا سرقت پلیس را در جریان قرار دهند.

شهرستان سمیرم دارای ۱۹ هزار هکتار باغ، ۱۵ هزار هکتار زمین زراعی، ۴۵۵ هزار هکتار عرصه ملی و ۳۳۰ هزار هکتار مرتع و جنگل‌های طبیعی است.

این شهرستان در ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان اصفهان و ضلع شمالی دنا و زاگرس میانی قرار دارد.

۷۱۴۷/‏۶۰۲۶/‏

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: تیم تخصصی کلانتری ۱۱ مرکزی شهر کرج حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک می‌شوند و آن را متوقف می‌کنند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه میزان قابل توجهی تجهیزات الکترونیک مربوط به بانک کشف شد و مأموران در تحقیقات تکمیلی متوجه می‌شوند که متهمان اقدام به سرقت این اموال از انبار دو شرکت وابسته بانک‌های دولتی در ماهدشت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی کرج مطرح کرد: در این خصوص یک مالخر اموال مسروقه نیز در استان تهران دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه او اموالی به ارزش حدود ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: شرکت‌ها نسبت به ایمن کردن اماکن و ساختمان‌های خود در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کنند و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081853

دیگر خبرها

  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان
  • سارقان 50 ميلياردی طلاجات دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین