Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان گفت: به‌زودی آئین‌نامه‌های حفاظت از زیرساخت‌ها در استان گیلان به تمام دستگاه‌های اجرایی مربوط ابلاغ می‌شود. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر محمدپور صبح امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان رشت در این شهرستان اظهار داشت: ما در مجموعه پدافند غیرعامل از 3 مساله اساسی محافظت می‌کنیم که حفاظت از زیرساخت‌ها و مردم جزء آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با بیان اینکه حفاظت از اعتبار ملی نیز جزء وظایف حفاظتی مجموعه پدافند غیرعامل در این استان است خاطرنشان کرد: امروز اهمیت کار ما آنقدر زیاد است که یک پهپاد جاسوسی بیگانه که 4 صبح وارد کشور شده بود به راحتی شکست می‌خورد.

محمدپور با بیان اینکه شورای پدافند غیرعامل استان گیلان جزء شوراهای برتر کشور در سال گذشته بود ابراز داشت: آئین‌نامه‌های حفاظت از زیرساخت‌ها در استان گیلان به زودی به تمام دستگاه‌های اجرایی مربوط ابلاغ می‌شود.

شورای پدافند غیرعامل در شهرستان رشت تشکیل شدمقابله با تهدیدات دشمن نیازمند توجه دستگاه‌های اجرایی به پدافند غیرعامل استرئیس پدافند غیرعامل کشور: شبکه‌های مجازی فرصت دشمن برای تحریک مردم علیه حکومت است

وی به 5 کمیته ذیل شورای اجرایی پدافند غیرعامل در شهرستان رشت اشاره کرد و اظهار داشت: طرح جامع شهری رشت یکی از اتفاق‌های خوبی است که در این شهرستان شاهد آن بودیم و ما در مجموعه پدافند غیرعامل در حقیقت از مردم حفاظت و صیانت می‌کنیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان خاطرنشان کرد: مجموعه پدافند غیرعامل در استان گیلان دارای وظایفی اساسی نظیر رصد و پایش در این حوزه است و ما فعالیت رصد و پایش را با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی در این استان انجام می‌دهیم.

محمدپور افزود: شورای پدافند غیرعامل استان گیلان بنا دارد تا یک شناسنامه اطلاعاتی برای هر شهرستانی در این استان تهیه کند و ما باید از این طریق از داشته‌ها، دارایی‌ها و حتی نیروی انسانی‌ خود اطلاعات داشته باشیم تا در یک زمان اضطراری اعم از حوادث مختلف از آن‌ها بهره‌مند شویم.

وی با بیان اینکه شهرستان رشت دارای زیرساخت‌های با طبقه‌بندی مهم و حساس بسیاری است خاطرنشان کرد: اقدامات عمومی و تخصصی در حوزه مربوط به خودمان، رزمایش‌ها و مانورها، جریان بازدید‌ها جزء برنامه‌ها و اقدامات مهم است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان با اشاره به اینکه ما امروز در فضای جنگ تمام‌عیار با آمریکا هستیم افزود: دشمنان ما بر این باور بودند که هرچه فشار را تشدید کنند، ایرانی‌ها عکس‌العمل نشان نمی‌دهند، اما با تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات اخیر جمهوری اسلامی مفروضات آنها فرو ریخت.

محمدپور با بیان اینکه امروز تهدیدات علیه ایران تهدیدات ترکیبی است گفت: پدافند غیرعامل یک رابطه مستقیم با تهدیدات دارد و به تعبیری وظیفه پدافند غیرعامل صیانت از این سه مؤلفه حفاظت از مردم، حفاظت از زیر ساخت‌های کشور، حفاظت از نظام مدیریتی و حکمرانی کشور است.

انتهای پیام/ن

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری

تهمتن عبداللهی اظهار داشت: مطابق مصوبه شصت و هفتمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه و آیین نامه مربوطه، دستگاه‌های اجرایی مکلف به معرفی و فروش املاک مازاد خود شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس آیین نامه مذکور ۳۸ ملک مازاد با همکاری دستگاه‌های اجرایی شناسایی و معرفی شده و مجوز فروش آنها صادر شده است، افزود: از این تعداد املاک شناسایی شده، ۳۱ ملک به ارزش ۲۱۳۹ میلیارد ریال تاکنون به فروش رسیده است.

بیشتر بخوانید

پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ برای اجرای ۲ هزار و ۱۶۷ طرح

عبداللهی اضافه کرد: منابع حاصل از فروش املاک مازاد به حساب خزانه داری کل کشور واریز شده است و این منابع در پروژه‌های عمرانی و دیگر زیرساخت‌ها هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۷۴ ملک مازاد جدید در استان شناسایی و پس از تصویب در کارگروه استانی برای اخذ مجوز فروش به هیات عالی مولد سازی اعلام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/ تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • آیین‌نامه طبیعتگردی منتشر شد/تدوین دستورالعمل نظارت بر آفرودسواری
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • آئین‌نامه نظام آراستگی شهرداری قم ابلاغ شد
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار