Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مرادپور روز دوشنبه در آیین تودیع ومعارفه مدیرکل نوسازی مدارس لرستان ضمن اشاره به نقش زیرساختهای مدارس در کمک رسانی به سیل اخیر ، اظهار کرد: به محض وقوع  سیل اولین مکان هایی که در اختیار امدادگران و مردم گذاشته شدند  مدارس بودند.

اوبا بیان اینکه  115 مدرسه با 314 کلاس درس در جریان سیل اخیر دچار خسارت شدند ، افزود:سیل اخیر  به 333 مدرسه استان  خسارت وارد کرد و تجهیزات مدارس را نیز از بین برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادپور میزان خسارات  سیل به مدارس استان را  180 میلیارد تومان عنوان کرد ویادآورشد: بازسازی کلاس های آسیلب دیده و جبران خسارات سیل بایدماموریت اول مدیرکل جدید نوسازی مدارس باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل مدرسه استان مدارس خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به اینکه بارندگی با شدت در مناطق جنوبی استان ادامه دارد گفت: آخرین بررسی‌ها حاکی است که هیچ حادثه‌ای به دنبال نداشته ولی به برخی از تأسیسات جنوب استان خسارت وارد شده است. - اخبار استانها -

کورش دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به تداوم بارش باران در مناطق جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: هشدار قرمز هواشناسی تا اوایل فردا در استان بوشهر ادامه دارد و برای جلوگیری از حادثه باید به این هشدارها توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ حادثه‌ای در استان گزارش نشده است گفت: بارندگی شبانه‌روز گذشته در استان بوشهر تاکنون هیچ حادثه‌ای به دنبال نداشته است.

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به خسارت به تأسیسات زیربنایی استان خاطرنشان کرد: بارش باران در مناطق جنوبی استان بوشهر شدت گرفته و به برخی از تأسیسات جنوب استان خسارت وارد شده است.

دهقان، از آسیب به خطوط انتقال و شبکه توزیع برق در عسلویه خبر داد و بیان کرد: در بارش شدید باران همراه با وزش شدید باد برخی از پست‌ها و خطوط انتقال برق در شهرستان عسلویه آسیب دید.

وی با اشاره به قطع برق در منطقه بیدخون عسلویه تصریح کرد: با آسیب دیدن خطوط و شبکه برق بیدخون عسلویه تیم و گروه رفع اتفاقات برق وارد عمل شدن و مشکلات مناطق یاد شده در حال رفع شدن است.

مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به وارد شدن آسیب به دکل مخابراتی در مناطق جنوبی استان تصریح کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به مناطق جنوبی استان تیم‌های امدادی آمادگی کامل برای مقابله با حوادث ناشی از بارندگی‌های سیل‌آسا دارند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • بهره برداری از دو مدرسه شش کلاسه در میناب/ساخت مدرسه روستای شَمجُو نیز از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد دولتی
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • ساخت مدرسه ۶ کلاسه در صالح شهر گتوند
  • بارندگی شدید به تأسیسات جنوب استان بوشهر خسارت زد
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس از ۱۵ اردیبهشت