Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر غلامعلی فرزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در نشست با مسئولان دانشگاه پاریس ۱۳ ایجاد دوره های مشترک کارشناسی ارشد با محوریت مدیریت سلامت عملیاتی شد.

وی اظهار داشت: در این نشست همچنین در زمینه راه اندازی دوره های مشترک کارشناسی حرفه ای و همکاری های مشترک علمی، تحقیقاتی و تبادل استاد و دانشجو در امور پژوهشی و آزمایشگاهی توافق اولیه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: دانشگاه حکیم سبزواری تاکنون با دانشگاههای لیون فرانسه، پاریس ۱۳، تورین ایتالیا، هرات افغانستان و اقلیم کردستان عراق تفاهمنامه بین المللی منعقد کرده است.
دانشگاه حکیم سبزواری یکی از ۲۲ 'دانشگاه محور' در ایران است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکترا و ۱۰ دانشکده است.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

۸۱۴۵/۷۴۹۵ / ‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه لرستان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام‌قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سردار نعمت الله باقری عصر _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت‌های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار کرد: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

کد خبر 747320

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی‌وحرفه‌ای و دانشگاه صنعتی همدان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • مدرس دانشگاه حکیم سبزواری مربی تیم ملی دارت شد
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • انعقاد تفاهم نامه همکار بین اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه