Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: دانا اسماعیل‌زاده بوکسور شایسته و صاحب‌نام کردستانی جواز حضور در اردوهای تیم‌ملی مسابقات قهرمانی جهان روسیه را کسب کرد. ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

حامد جولائی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در سنندج، اظهار داشت: رقابت‌های بوکس انتخابی تیم‌ملی بزرگسالان کشور به‌منظور انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در روسیه با حضور بوکسورهای مدعی از استان‌های سراسر کشور به‌مدت سه روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور 40 بوکسور مطرح سراسر کشور در این دوره از رقابت‌ها افزود: در پایان 16 بوکسور برتر مسابقات انتخابی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

روزبهانی: برای اتفاقات خوب در بوکس به استکی و احدی در کنار هم نیاز داریم/ دوست داشتم خیلی چیزها را ثابت کنم16 بوکسور برتر مسابقات انتخابی به اردوی تیم ملی دعوت شدنداستکی: برای سرمربیگری تیم ملی بوکس در عمل انجام شده قرار گرفتم/ روزبهانی در روز تولدش دوباره متولد شدگل‌آرا: به دلیل مشکلات از حضور در انتخابی تیم ملی بوکس انصراف دادم/ با حضور مربی خارجی حاشیه‌ها کمتر می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: دانا اسماعیل‌زاده بوکسور شایسته و صاحب‌نام کردستانی در وزن 69 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود جواز حضور در اردوهای تیم‌ملی را کسب و به نمایندگی از استان حضور می‌یابد.

جولائی خاطرنشان کرد: رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان شهریورماه سال‌جاری به میزبانی کشور روسیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۷۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید

به گزارش قدس آنلاین پنجمین روز مسابقات قهرمانی تیراندازی فدراسیون جهانی و آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک پاریس در شرایطی به میزبانی برزیل در حال برگزاری است که دقایقی پیش، پوریا نوروزیان در فینال با ایستادن در رده ششم به کار خود پایان داد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد. در این بخش تیراندازان صربستان و ایتالیا المپیکی شدند.

این ملی‌پوش تیراندازی در سه‌وضعیت هم باید به مصاف رقبای خود برود و باید دید آیا در این تقابل می‌تواند بلیت حضور در پاریس را به نام خود ثبت کند یا خیر؟ از ساعتی دیگر نیز نجمه خدمتی و شرمینه چهل‌امیرانی در فینال تفنگ ۱۰ متردر خط آتش قرار می‌گیرند.

مسابقات تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع کسب سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ فروردین در برزیل آغاز شده و تا ۳۱ این ماه ادامه دارد. ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور در این رویداد حضور دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کای کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • رقابت‌های کسب سهمیه المپیک؛ نوروزیان به خط آتش پاریس نرسید
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • گیلان، میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • اعزام ۲ بوکسور خراسان شمالی به مسابقات بیشکک قرقیرستان
  • شانس بالای نماینده خراسان رضوی برای حضور در المپیک